Včera jsem v televizi náhodně viděl spot, o kterém se v článku mluví, a musím uznat, že je skutečně udělán lépe, než ten slavný s "pšt". Nicméně pokud je řeč o bezplatných impulsech, je třeba si uvědomit, že s jejich zavedením současně o několik desítek korun podražil měsíční paušál a bylo zrušeno 10 (nebo 15?) levnějších impulsů za 1,05 Kč. Jinými slovy vlastně nula od nuly pojde, marketingově je to však jistě zajímavé téma.
Me zase tak povedeny nepripada. Jednak je cely v podivne 'umelem' stylu (zamer?) a druhak je to presne o tom, co rikal Marek - nula od nuly pojde. Je to chytry marketingovy tah, to urcite, ale ja osobne nemam rad, kdyz ze me dela nekdo blbce a snazi se mi namluvit, jaky je lidumil, kdyz dava neco zadarmo a na druhe strane me stahne o dalsi penize navic. Mimochodem, za hodne povedenou reklamu posledni doby, povazuji Fabii - IMHO skvela prace a jeste skvelejsi hudba.
Kazdy mame samozrejme nejaky nazor....ale:
1) jako clovek, ktery dela film a udelal jiz nekolik reklam, tvrdim, ze je to profesne dokonale
2) od ceho jsou reklamy? od toho, aby zblbly lidi, ne????
Snad se neurazíte, ale co vám, jakožto odborníkovi na reklamu připadá dokonalé, obyčejnému divákovi může připadat ne zrovna hezké (známý syndrom Vladimíra Železného, který se pořád chválí, jak je vysílání TV-novin profesionální, ovšem skutečnost známe snad všichni :-) ).
Me se oproti tomu zda, ze reklama na Fabii je vylozene nevydarena. Je technicky bezpochyby vyborne zvladnuta, ale je cela natocena ve stylu, ktery spis odpovida vetsimu a luxusnejsimu vozu. Vezmeme-li v uvahu, ze Fabie je male rodine auto, tak mi k te reklame a k jeji atmosfere vubec nesedi. Fabie by si mela vzit za vzor spis reklamy s vtipnou pointou - tuhle muzou zatim schovat na dobu az budou vyrabet neco jako BMW.
Na druhou stranu - vzhledem ke sve cene je Fabie neco, na co prumerny cesky clovek setri pul zivota, a tak mu nechte alespon pocit, ze si koupil neco "extra":)))