Vlákno názorů k článku To Nova se musí proměnit, nikoli Internet od Xeelee - (za typickou chybu lze vůbec považovat fakt, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2008 18:23

    Xeelee

    (za typickou chybu lze vůbec považovat fakt, že podobný web nevznikl v režii Novy)

    České stránky, věnující se zajímavým seriálům, tu jsou většinou už v době, kdy většina lidí ani netuší, že se seriál v zahraničí vysílá. IMHO o Lost skoro nikdo nevěděl až do masivní kampaně na Nově. Za velkou louží vytvářejí televize weby k seriálům vlastní produkce.
  • 5. 5. 2008 19:42

    Tomáš Vyskočil/Lost.cz (neregistrovaný)
    "IMHO o Lost skoro nikdo nevěděl až do masivní kampaně na Nově"

    Meritkem internetove populace je to presne naopak - navstevnost Lost.cz se po odvysilani nepatrne zvysila, prirustek byl v ramci procent. Drtiva vetsina navstevniku tam byla uz drive. A tipl bych si, ze to same plati i o ostatnich velkych webech o serialech jako Prison Break nebo Heroes. Nova resp Prima ma sice nove divaky a diky jejich propagaci zna tyto serialu opravdu ta masa, ale ta jen minimalne zasahuje do internetoveho kolace.

    A plati to i v zahranici. Nejpopularnejsi weby tam rozhodne nejsou ty oficialni. Jiste, oficialni weby nabizeji zajimave veci, ale zdaleka se nemuzou (logicky) rovnat navstevnosti tech neoficialnich. Uz jenom proto, ze produkce uzkostlive taji treba dej dopredu a neda si na web linky na stazeni serialu z celeho sveta, coz je presne typ obsahu, po kterem lidi nejvice jdou. A lide se tezko budou sdruzovat v komunitach na oficialnich webech serialu.

    Za kvalitni kompromis lze oznacit stav, kdy televize "neoficialne" podporuje dany web (reklama, souteze, obcas interni info) a poucila se z masivniho stahovani tim, ze nabidla serialy ke stazeni (pro USA).
  • 5. 5. 2008 20:24

    Xeelee
    Konzumní diváci nejsou zvyklí cokoliv hledat na internetu, i když se v televizi objevuje odkaz na stránky o jejich oblíbeném seriálu. S tím potažmo souvisí i nepatrné zvýšení návštěvnosti. Hodně lidí si možná stránky prohlédlo, ale nárůst pravidelných návštěvníků bych po reklamě v TV neočekával. Televizní diváci IMHO nejsou vhodní kandidáti na skalní fanoušky čehokoliv.

    Já ale chtěl říct, že lidé (ta masa) o kvalitních zahraničních seriálech neví, a že mnou citovaný názor autora článku mi přijde dost nesmyslný. Nedokážu si představit, že by jakákoliv televize, která zakoupí vysílací práva, rozjížděla web o seriálech nebo čemkoliv jiném. O internetové populaci jsem nic nepsal.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).