Až na pozici čtvrté nejsledovanější televize v Česku klesla v sobotu televize Nova. Propad zaznamenala u publika staršího 15 let, na které cílí drtivá většina českých televizí a Nova na něj prodává reklamu. V této cílové skupině Nova dosáhla celodenního podílu 15,60 procenta, zatímco vítězná ČT 4 vykázala podíl 17,23 procenta, ČT 1 pak 16,23 procenta a Prima family 16,07 procenta. Vyplývá to z dat do Asociace televizních organizací, které prostřednictvím vlastní aplikace pro chytré telefony zveřejnila agentura Atmedia.
K TÉMATU: Červenec byl pro Novu zatím nejhorší v historii, klesala na úkor ČT i Primy
Nova si však podržela pozici číslo jedna u diváků od 15 do 54 let, na které programově dlouhodobě cílí. V této kategorii dosáhla v sobotu celodenního podílu 18,31 procenta, zatímco druhá ČT 4 vykázala 18,24 procenta, třetí Prima family 13,84 procenta a čtvrtá ČT 1 jen 11,90 procenta. Pořadí televizí výrazně ovlivnila finišující letní olympiáda v Londýně, kde český pětibojař David Svoboda právě v sobotu odpoledne vybojoval zlatou medaili.
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 16,23 | 3,41 | 17,23 | 3,95 | 15,60 | 5,20 | 16,07 | 3,73 | 2,21 | 5,45 | 1,71 | 9,21 |
D15–54 | 11,90 | 3,38 | 18,24 | 2,47 | 18,31 | 6,32 | 13,84 | 5,45 | 2,61 | 4,69 | 2,27 | 10,52 |