Ze zpráv už dělají opravdu jednu velkou estrádu. Přitom i komerční zprávy jde dělat na úrovni. Zaměřil bych se spíše na serioznost. Tou prodlouženou stopáží si to pokazili sami. Za chvíli budu už Ulice sledovanější. 30 minut je na komerční TV tak maximum.
Nejhorší je jak do zpráv tlačí bulvární reportáže, aby konkurovali VIP zprávám. Ale neuvědomují si, že člověk který si ty jejich zprávy už pustí, tak ho fakt nezajímá reportáž o nějakém americkém herci, který se dohaduje o dítě se svojí exmanželkou :-) VIP zprávy sice nesleduji a považuji tento pořad za ubohý, ovšem musím uznat, že se Primě podařilo oddělit tento typ pořadu od klasických zpráv a ženský si tento pořad přepnou cíleně a vědí že jdou sledovat bulvárek - a ne směsici politiky, rádoby dojemných životních příběhů lidí, rádoby poučných reportáží typu "co udělá voda v mrazu", bulváru a zpráv ze světa :-)
Tak první splněné přání začala Nova rozesílat do rukou novinářů a je tím časák Práskačka. Ještě, že mají na obchodním oddělení, tak chytré lidičky, že když nařídil Andruško rozesílat Práskačky, tak nezačali na obchodním oddělení Novy zkupovat a rozesílat podprdy. Pan Potůček by chůdak nevěděl, co se to zase děje. :-)
Jen taková zajímavost. Pokud by mělo jít o nějakou rubriku TN, tak Novu už předběhla Prima. Která ve včerejších VIP Zprávách poprvé začala s rubrikou Splněný sen (nebo tak nějak, přesně ten název už nevím). Zatím začala nabor, mají se hlásit lidi, kteří chtějí splnit nějaký sen, ať už se setkat s někým slavným nebo zažít něco na co třeba nemají peníze.