Zvedám hozenou rukavici:
Televizi Barrandov se podařilo zastavit pokles sledovanosti a zanamenala v kategorii 15+ mírný nárůst o 0,12%. V ostře sledovaném primetimu byl nárůst dokonce 0,48% na 4,51%, což s přehledem stačilo na udržení čtvrté nejsledovanjěší televize. V kategorii 4-14 let Barrandov opět zvedl share a v primetimu je dlouhodobě 2 nejsledovanější televizí, když s 14,35% přeskočil obě Primy a ČT1.
Digizone: Naopak největší pokles zaznamenal první program České televize, který předběhla i televize Prima a odsunula jej na pozici třetí nejsledovanější televize v zemi. / Správně má být: Naopak největší pokles zaznamenal první program České televize, který již několik týdnů zaostává za televizí Prima a drží si pozici třetí nejsledovanější televize v zemi.
Digizone: Barrandov si udržel pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi po Nově, ČT 1 a Primě. Správně má být: Barrandov si udržel pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi po Nově, Primě a ČT 1.
Tak nějak se tu ví, že pan Potůček rád nadržuje ČT před soukromými televizemi, ale věci by se měly uvádět tak, jak se patří. Stejně tak, jako mi vadil včerejší článek na Super.cz o rostoucí sledovanosti SuperStar, kdy bylo bez udání konkrétních čísel tvrzeno, že SuperStarová semifinále již naprosto s přehledem porážejí pořad 3+1 s Miroslav Donutilem, které ve skutečnosti vedou o půl miliónu.
Jde o detaily, ale tento web považuji za serióznější než Super.cz. A nebo jestli chcete, tak uděláme týdenní přehledy sledovanosti na 4x - p. Potůček (ČT), Milda (Barrandov), já (Prima) a ještě najdeme nějakého "Nováka" a to budete koukat, jak se dají tyto týdenní souhrny vyložit rozdílně, i když půjde pořád o stejná čísla :P
V umělecké branži se obvykle označuje skokanem jistého období ten, který byl dosud neznámý a najednou se vyšvihne na čelo žebříčku. Tentokrát to u Novy nebyl tento případ, jen se z propadu opět vrátila téměř na své staré místo.
Celkově se ale v týdenní sledovanosti dá mluvit o nepřetržitém skákání, kdy je to jednou dolů, podruhé nahoru. Podle vhodnosti pořadu a protipólu konkurence. Podle atraktivních sportovních, či filmových nabídek.