opet preladovani, po kolikate uz ? opet se dealeri a montaznici CSL,SkyL musi obrnit trpelivosti, protoze si kopa lidi neumi precist manual a udelat preladeni sama...to je neco neuveritelneho...
srovnavas zcela nesmyslne situace. V tomto pripade je to spise o tom, ze dotycny/a umi v pracce prat ale neumi si ji opravit,kdyz se posere...stejne tak neumi neznalec preladit svuj prijimac,zde bych ale spise "vinil" kategorii starsich lidi ci uplne lenochy :o))) Je jedno jak se to prirovna, kdyby nebylo pomalu kazdy mesic nejaky preladovani, tak by tydle situace nevznikaly.V tomto je "pratelske" UPC se svymi prijimaci, kdy se novinky zaradi hezky jendim poslanym updatem do seznamu a vsecko frci jak ma...divim se, ze neni nejaky standart, ktery by toto udelal v prijimacich toto podporujici...koukam CSL i SkyL by to jen pomohlo...
Aha, tak tolik ke stejné frekvenci Nováckých programů :D Pár měsíců to fungovalo, tak by si určitě zasloužilo potlesk. Ještě by mě zajímalo kam dají Novu Cinemu a nový program, doufám že na úplně jiné frekvence ;)
Přeladění receiveru přece není žádná oprava a je to pouhé nastavení, stejně jako u té automatické pračky. Prostě naučit se obsluhu daného výrobku je základ a kdo to nechce umět nebo neumí, tak holt musí platit odborníka. A v této souvislosti je to pro montážníky jenom plus, protože ono té práce zase tolik není, takže každá koruna jistě dobrá :o)
Pokud bude CS Link nebo Skylink dodávat svoje přijímače, tak tam nepochybně funkce dynamické aktualizace bude. Ale jinak není důvod, aby to tam výrobce sám o sobě dával, když ani neví pro jakou službu to pak bude zákazník využívat.
To je skutečně neuvěřitelné, že si uživatelé neumí sami naladit receiver. Skoro to připomíná situaci, kdy si někdo koupí automatickou pračku a pak vyžaduje montéra, aby mu přišel vyprat, protože to sám nezvládne...