Souhlas, meli obit softcom, byt v jine grafice a neobjevovat objevene. Sofcom je super shop a taky dobre dodavaji a komunikujou i resi servis. Je to muj favorit.
Nemám za potřebí šířit bludy - jen popisuji moje zkušenosti. Netvrdím ale, že jsem měl takové "štěstí" na výrobky jenom já, že ať jsem hledal, co jsem hledal, byly ceny oproti jakékoliv libovolné konkurenci, co jsem v tu chvíli našel, přemrštěné.
Nejsem odborník v oboru ani bývalý/současný/(budoucí? :D) zaměstnanec. Jsem jen uživatel, návštěvník e-shopu Cybex - Cybex jsem dlouhou dobu neznal a nepoužíval, protože jsem ho měl spojený s obchodem Vlatava.cz, kde bylo vždy vše, co jsem sháněl, neskutečně předražené - ale to už je pár let zpátky.
Na Cybex jsem narazil náhou a v té době mě překvapili dvě věci:
1) že mají rozumné ceny a některé věci jsou dokonce nejlevnější z těch, pro mě hlavních, obchodů (Softcom, Alza).
2) že mají NAPROSTO nepřehledný celý obchod.
Cybex měl, co se z pohledu uživatele/zákazníka týče, nejhůře řešený e-shop - takřka ztělesněná nepřehlednost. Proto vyhledávat něco na cybexu bylo pro mě vždy utrpením.
Nedávo jsem zase něco sháněl a jal se zjišťovat cenu i na Cybexu - a co to nevidím - nový design. I říkám si "že by už konečně" a po letmém shlédnutí a několika kliknutích si odpovídám "no tak zase ne, no". Je to sice o málo přehlednější, stále to ale nevypadá jako e-shop. To je tak těžké, vzít si příklad z CzechComputeru, alzasoftu, či Softomu? Mít rozdělenou nabídku po pravé straně, kde je okamžitě vše přístupné a kategorie mít rozdělené do mrtě? Teď jsem třeba sháněl paměti RAM:
Na hlavní stránce to není, po chilve klikání ale na žebříček komponentů na pravé straně narazíte. A když už se proklikám k tomu, že chci DDR2 moduly, tak tam nikde není možnost si nabídku rozdělit podle velikosti modulů! Procházet všechny RAMky, abych si našel tu velikost kterou hledám je děs.
Navíc u neskutečného množství věcí v nabídce ení žádný, ani krátký, popis - prostě vidíte krabici, u níž je nic neříkající název a vy jen tušíte, co to je, bližší info ale musíte hledat u konkurence. Nakonec to končí tak, že zhnusen tímto e-shopem konkurenci sděluji, že "tady" to mají levněji a získávám tak slevu.
Jestli je opravdu celá Vltava ve finančních problémech, tak touto změnou si moc nepomohla a přívalu zákazníků se tak obávat nemusí. Nikdo tu nebude pátrat kde co je, když u konkurence stačí 3 kliknutí. Je mi líto.
Návrh: stopněte vývoj, napadněte platnost smlouvy a celé to předejte k předělání odborníkům. (Pokud tomu tedy nebrání "kamaráčoft").