Kdyby Nova nebrala Primu jako konkurenta, tak se nebude vyjadřovat k prostému sloganu, který jen upozorňuje na svůj program a dělá reklamu konkurenční Růžovoučké zahrádečce. Nějak Nově padá delší dobu sebevědomí, ale Janko se to snaží vybalancovat svým. Ale díky odpovědím v rozhovorech, ve kterých jen papouškuje PR žvásty a nebo neodpovídá kvůli "interní politice", jen svým vysokým egem maskuje neschopnost a neznalost. Je to častý znak dnešních rádoby managerů, kterým ovšem pravdu nikdo nesdělí kvůli obavám o práci a tak žijí ve lži o své sebedokonalosti. Hold od doby Železného si dávají veliký pozor, aby Nově nešéfoval někdo s vlastním názorem a vizí. přitom by mu měli líbat paty. Díky němu je Nova stále na špičce sledovanosti.
nějak nechápu, proč by tohle nemohly TV dělat ... samotný vzkaz, který upozorňuje zapomětlivé diváky přece není nic špatného?
Něco jiného by bylo, kdyby byl provázený nějakými hanlivými komentáři, ale takhle?
(P.S. chápu proč se to nelíbí Nově a ani mně by se nelíbilo, kdyby každý reklamní blok končil takovými výzvami, ale prostě mně nějak hlava nebere, co je na tom špatně)
Blbost. Tady spoustě lidí celé roky vadilo, že se pořady překrývají a nenavazují mezi jednotlivými kanály. Takže když to teď Prima rozumně udělala, tak ukazuje jen to, že je s Novou srovnatelná a diváci sledující jeden pořad na Nově klidně potom můžou sledovat jiný pořad na Primě. Prima se tak nebojí přiznat, že existuje konkurenční pořad a vystupuje vcelku sebevědomě.
Ako kampaň to je zaujímavá, ale na Ordináciu ešte nedorástla žiadna televízia, ale žial ani divák ktorý takýto typ programu hlce. Ale ako sa vraví, koľko ľudí toľko chutí. Mňa osobne takéto vzťahové seriály nezaujímajú. A týmto chcem odkázať Prime, že po Ordinácii neprepnem na Obchoďák, lebo ju nepozerám.