Vlákno názorů k článku Nova začala bojovat proti reklamě v ČT přímo v Televizních novinách od Milda - Zastávám úplně stejný názor. Teleshopping v ČT je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2011 15:21

    Milda
    Zastávám úplně stejný názor. Teleshopping v ČT je něco otřesného. Vadí mě i reklama ČT na vlastní tvorbu vydávanou na DVD, kterou vysílají pořád dokola.
  • 10. 6. 2011 14:59

    bez přezdívky
    Jsem zásadně pro zachování klasické reklamy na ČT v omezené míře. A to na všech programech s vyjímkou ČT 2.

    Na ČT 1 má reklama opodstatnění, protože je to (resp. má být) mainstreamový kanál, kde ta reklama zároveň i k něčemu je. Navíc divák mainstreamového programu s reklamou počítá.
    Na ČT 24 a ČT 4 má reklama opět opodstatnění, protože je jí tam málo a je v předělech mezi pořady (vždy pouze jeden nebo málo spotů, nikoliv reklamní blok). Navíc se na těchto programech dá reklama cílit a tyto kanály jsou pro určitý typ reklamy zajímavé.
    Na ČT 2 ale naproti tomu reklama spíše ruší. V tomto směru naprosto nechápu návrh Novy, protože jestli má být nějaký kanál ČT bez reklam, pak je to právě ČT 2, která ze všech kanálů nejvíce naplňuje evropskou představu o veřejnoprávním kulturním programu.

    Co by se ale mělo zrušit a zakázat je teleshopping, který na ČT ruší mnohem více než všechny reklamy dohromady. Když navíc nabízené artikly jsou otřesné a nechápu, že si to někdo koupí (ano, to je subjektivní pohled, ale i tak).
    Reklama na veřejnoprávní TV by každopádně diváka neměla omezovat, tedy např. být vkládána do pořadů, narušovat vysílací schéma (zpožděné začátky pořadů...) a podobně.

    Například v Německu je reklama běžná, a to jak na TV, tak v rozhlasových stanicích. Takový Bayern 3 má reklamní okna běžně.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).