Není divu, ať se na mě pan Peterka nezlobí, ale věčné kopírování odstavců z jednoho článku do druhého a prokládání odstavci z tiskových zpráv opravdu není to co by měl žurnalista dělat.
Chápu že je to snadná cesta jak přijít k peněžům, ale v současném objemu to začíná být velmi kontraproduktivní.
Mírné zmatení s novými tarify. Nových tarifů je jako smetí a jen opravdu málokdo se v nich dokáže vyznat. Ruzné principy převádění a nepřevádění doprovázené změnami u již existujících tarifů (Maxi, Maxi Plus - snížení cen) celý zmatek jen doplňují. Jak vidno, marketing Ctc. se snaží vyrovnat ceny s konkurencí (pozdě jako vždy). Minuty u domácích tarifů, respektive jejich využitelnost je nastavena tak nešťastně, že jen málokomu tento tarif tak říkajíc kápne do noty (viz. u Telefonu 120 - 60 špička - 60 mimo - přitom většina lidí volá mimo špičku). Ceny samotných minut volání pak za konkurenci stále pokulhávají. Opravdu komicky pak působí tarify jako ISDN ADSL či tiskové chyby v marketingových materiálech (viz. špatně uvedené ceny hovorů u marketingového materiálu upozorňujících na zlevnění meziměsta u Maxi a Maxi plus - konkrétně - ceny Maxi - Mobil a Maxi Plus Místní). Prostě jako vždy produkt Ctc.