Myslim, ze v pripade BRAINSTORMINGu neni cast STORM ve vyznamu boure, ale spise ve vyznamu utok aneb vrhnete se na sve mozky a primejte je konecne k nejake cinnosti. :-)
Jak jsem již předeslal v prvním příspěvku, když jsem poprvé viděl reklamu na ISDN, zděsil jsem se. Nicméně opět mohu konstatovat neuvěřitelný fakt: zákazníci na ni reagují. Pravděpodobně proto, že je nechutně provokující.
Osobně si myslím, že reklama na doplňkové služby (např. Memobox - "koupila sis lodičky! a červený!") byla mnohem zdařilejší.
Brainstorming - je tresk mozku - teda debata tymu lidi ktera by mela vyprodukovat nejakou inteligentni myslenku nebo neco podobne brilantniho.
Brainwashing - je vymyvani mozku <-> obvykla metoda pracovniku HR kde se zamestnancum snazi do hlavy nalejt pi...viny jako ze MY JSME TYM, KDO JE VIC. Bla bla bla. Na toho chudacka z CTc jenz psal reakci o par radku vyse to evidentne zafungovalo :-))).
pane Patriku, nelze než souhlasit s názory lidí, jež Vám již odpovídali. Reklama na ISDN jež běží je opravdu zaměřena spíše na snoby se sníženým IQ (25 a níže), kteří o ISDN nemají vůbec povědomost. reklamy Ctc. jsou vůbec poněkud zvláštní - stačí se podívat na bilboardy na ADSL na tramvajích - barvy takové, že se na to člověk musí dívat ze vzdálenosti 10 cm, aby to byl schopen přečíst, laik vůbec nepochopí o čem je řeč). Je to holt bída, ale bída zcela ve stylu Ctc.
Clovece jak muzete neco od CTc nazyvat "rychlym internetem" to je protimluv jak blazen. Ta reklama je tak blba asi jako kdyby dneska Skodovka natocila reklamu na uzasnou Skodu 105 "Cha cha cha oni ji jeste nemaji". Cim dal tim vic mi to pripada jako vysoka hra patriotu, kteri se snazi dostat CTc co nejvice do kolen, at jiz to jsou dementni rateplany, poskytovani predrazenych zastaralych sluzeb. A nasledne si CTc koupit odstranit z nej balast a premenit jej v konkurence schopnou firmu. Bohuzel vlada jim to basti, protoze onech par set milionu na danich je kazdym rokem vitana zaplata do jejich tezce schodkoveho rozpoctu.
Neni to moc dulezite, obsah jsme pochopili, ale pokud si to dobre pamatuju ze studii, tak narozdil od brainwashingu (vymyvani mozku) je brainstorming (boureni mozku) urcity typ porady, kde se muze (ba dokonce je to nanejvys vhodne) navrhnout naprosto cokoliv, co vas v te chvili napadne, byt to muze vypadat jako ptakovina. Casto se stava, ze z takovych spontannich napadu se neco vyklube (samozrejme je to potreba dopilovat, ale ta zakladni myslenka tam zustane).
Takze dle chovani CTc tam znaji opravdu pouze brainwashing.
můžete mi prosím vysvětlit, jaký je mezi nimi rozdíl? Zažil jsem jich mnoho, jedna firma tomu říká tak, druhá onak, případně se ještě používá "školení podnikové kultury". Ono je jedno, jestli je mozek vyprán, zkulturněn, či jestli v něm projde bouře.
Hlavně se vám (a nevím jestli promyšleně) podařilo odejít od tématu. Doporučuji knihy o politické mluvě. Já např. řeknu, že "Michael Kubeček je blb" a vy mě budete napadat, že Kubeček se jmenuje Michal a ne Michael.
Důležité je, že ať jsem použil jakýkoliv termín, všichni jste to pochopili. Zpráva jen měla říci, že minulý diskutující je buď nemyslící tvor, nebo mu tak vypláchli mozek, že si myslí, že je ISDN nejmodernějším řešením internetu po drátech, tak jak to tvrdí ve svých spotech ČTc. Howgh, nic víc, nic míň.
Ach jo. Jen jsem si dovolil vyjádřit názor, že pro nemalou skupinu lidí je ISDN vhodné řešení a snažil se vysvětlit, proč. Nikdo netvrdil, že je to absolutní novinka.
Patrik
P.S.: Vždycky mě pobaví lidé, kteří světácky používají cizí termíny, aniž jim rozumí.
je evidentní, že brainstorming proběhl dokonale a sám si uvěřil těm blábolům. Uvědom si, že jsi na technickém serveru a ne na IDnes. Tady nikdo nepolemizuje o tom, že ISDN je lepší technologie než analog. My to všichni víme. My prudíme z toho, že to telecom nabízí jako technologickou novinku, dokonce ISDN paušál je dvakrát dražší než u analogu, přitom všude ve světě už se o tom ani nemluví, protože to je prostě na pozadí a nikoho to nezajímá, a třeba i na Slovensku je to za stejný paušál a dokonce internet po ISDN byl o víkendu za korunu (nevím jestli to ještě platí). Prostě chlubit se výhodama ISDN pro Internet v době, kdy všude okolo se od toho ustupuje a už několik let je tam příklon k ADSL, který společnost jež zastupuješ tak úspěšně v České Republice blokuje, aby náhodou někdo nezískal víc peněz, tak to je kravina a hovadina za kterou by se fakt rozumná firma styděla. ČTc ale není rozumná firma, stud nemá žádný, takže IMHO titulek správný není.
Přiznám se, že když jsem viděl poprvé novou reklamu na euroISDN, zděsil jsem se. Nicméně - sám se divím proč - zákazníci si tuto reklamu pamatují a reagují na ni. Jelikož v ČTc pracuji a se zákazníky denně přicházím do styku, něco o tom vím. Takže ta reklama asi tak úplně blbá není.
Jinak co se týče "zastaralosti" ISDN, nezatracujme ji: existuje spousta uživatelů, kteří třeba nejsou spokojeni s analogem, ale nevyužijí rychlý internet za paušál. Pro takovéto uživatele je ISDN docela dobrým řešením: jednak proto, že mají rychlejší internet (potřebují třeba poslat fotky - ale ne nutně každý den), nemají blokovanou telefonní linku, když jsou na netu, jednak proto, že mají de facto telefonní linky dvě (telefon + fax, nebo např. telefon soukromý + telefon služební). Prostě pro určitý segment zákazníků je ISDN z hlediska funkčnosti i finančních nákladů vhodné řešení. A o tom, že tento segment není malý, se přesvědčuji dnes a denně.
Podle mě to udělal někdo Telecomu naschvál. :-)
To jinak přece není možný, kdo by se dneska pokoušel protlačovat fotky přes ISDN?
Long live bezdrát 2Mb.
Jo, jo, přesně tak... když jsem slyšel to o posílání fotek přes ISDN a představil si tu úúúúžasnou rychlost, fakt jsem se smál. Asi to bude tím, že mám ISDN :o))) ....a teď už konečně i ADSL... díky za něj.
Manzelku taky zajimalo, proc biju hlavou o stul, a kdyz jsem ji behem peti minut vysvetlil pojmy ADSL a ISDN, tak pak taky uznala, ze si asi delaji prdel. (no clovek u zenskej nikdy nevi, treba jen si v duchu rikala, ze tak moderne vypadajici lide preci nemouhou rikat takove predpotopni veci )
Po té, co jsem shlédl v televizi telekomáckou reklamu s dvěma debilně se řechtajícími personami vnucující nám předpotopní ISDN mě už jakékoliv akce od ČT nechávají klidným...