Obvykle nepouzivam tak tvrda slova, ale dneska me nas*ali extremne :(. Poridil jsem si nove telefonni linku ciste kvuli ADSL, nebot v dane lokalite kabelovka neni (a ne, nejsem priznivcem CZFreenetu). Takze ted budu mozna muset opet platit vic, nebot je otazka, zda se u me smlouvy bude dat snizit hlasovy pausal. parchanti :(
no nevim, jestli muzou jednostranne zvysit pausal, pokud mas min. dobu uzivani 12 mesicu.. myslim, ze musi dovolit
tento zavazek bezplatne zrusit nebo prejit na jinej tarif.
Cokoliv jiného? - jedině kabelovky a ty mají malé pokrytí. O mobilech a dialupu nemá smysl mluvit a na wifi většina lidí nadává kvůli nízké spolehlivosti (třeba já)
Pokud chce jenom brousit www, pak mozna. Ale maximalni rychlost prenosu i odezvy jsou u EDGE tak omezeny, ze to pro mne fakt neni. Pro neco lepsiho jsou v soucasnosti realne jen ADSL a kabel. Bohuzel
Čiň čertu dobro, peklem se ti odmění. Objednat si ADSL, když mám k dispozici cokoli jiného se už dnes dá považovat, řečeno hodně mírně, za absolutní deficit zdravého rozumu.
Ségra má mobilní EDGE od Vodafonu a je spokojená. Telefon ji sice stál pře 5.000Kč, Ale má stabilně 256 kbps a to jak doma, tak na chalupě a měsíčně platí maximálně pět stovek, s tím, že kdyby jezdila víc, zaplatí max. 900. Samozřejmě že na koukání na Tv, nebo hry to není, ale rozhodně je to lepší, než Internetexpres s limitem 2G na měsíc.
Dovolím si reagovat.
Jaké jiné možnosti? Již 4roky se potýkám s alternativama a věřte už toho mám plné zuby. Vracím se zpět k telecomu. Nejedná se u mně pouze o jednoho alternativního operátora bylo jich už několik. Věčné výpadky zrovna když to nejmíň potřebujete. Hlasové služby VoIP? tak to jen pro smích. Veškeré alternativy jsou dobré když přijdete odpoledne domů z práce a sednete si na net. Ale pro podnikání k ničemu. Zákazníci Vám nadávají že nezvedáte telefon a on přitom vůbec nezvoní. Dost často se pak k Vám dostane že zákazník šel jinam protože přece nebude volat na mobil a pevnou nikdo nezvedá tak je to asi zrušené. Mám dost ověřených informací o co všechno jsem přišel.
No jistě když to nefunguje tak můžete zavolat na "dohledové centrum" vždyť má min. 4 čísla to se určitě dovoláte. Pak po dvou hodinách snažení Vám začne být divné jakto že jsou všechna obsazená a přitom tam sedí 1 člověk. Dodnes mně to nikdo nevysvětlil. Ale abych řekl pravdu občas se dovoláte pak po telefonu (mobilním protože pevná také nejede) řešíte 20-30 min něco vypadá tekhle
operátor: "tak počkejte chvíli já něco zkusím"
po cca 5 min "zkuste mně to teď resetovat"
já: tak sem to resnul
operátor: "hmm já Vás pořád nemám tak počkejte chvíli já něco zkusím"
po cca 5 min "zkuste mně to teď resetovat"
já: tak sem to resnul
a takhle to pokračuje dokola
končí to 2 způsoby
1) tak to nechte do zítra někdo se na to koukne
2) přihlašte se na ten router a změňte to na statickou IP nebo na PPPoE (záleží na tom co tam zrovna je).
A funkční fax? naposledy před 2 roky
Odpověď operátora? Tak jim řekněte ať používají e-mail fax už je na nic. to stejné ale take poslouchám s pevnou. Jednoduše proč to řešit když to jde i jinak?
Ale zas na druhou stranu mám tady pěknou sbírku zařízení i když mně jsou ůplně k ničemu. Ale musel jsem je zaplatit tak stejně jako polofunkční služby. Na e-mail Vám odpovídají až po dlouhé době, ale faktury Vám posílají přesně. A mimochodem nezodpovídají za veškeré škody a problémy atd.
To je přece Váš problém je to nezajímá je zajímají jenom Vaše peníze.
Alex