Obvykle nepouzivam tak tvrda slova, ale dneska me nas*ali extremne :(. Poridil jsem si nove telefonni linku ciste kvuli ADSL, nebot v dane lokalite kabelovka neni (a ne, nejsem priznivcem CZFreenetu). Takze ted budu mozna muset opet platit vic, nebot je otazka, zda se u me smlouvy bude dat snizit hlasovy pausal. parchanti :(
no nevim, jestli muzou jednostranne zvysit pausal, pokud mas min. dobu uzivani 12 mesicu.. myslim, ze musi dovolit
tento zavazek bezplatne zrusit nebo prejit na jinej tarif.
Čiň čertu dobro, peklem se ti odmění. Objednat si ADSL, když mám k dispozici cokoli jiného se už dnes dá považovat, řečeno hodně mírně, za absolutní deficit zdravého rozumu.
Cokoliv jiného? - jedině kabelovky a ty mají malé pokrytí. O mobilech a dialupu nemá smysl mluvit a na wifi většina lidí nadává kvůli nízké spolehlivosti (třeba já)
Ségra má mobilní EDGE od Vodafonu a je spokojená. Telefon ji sice stál pře 5.000Kč, Ale má stabilně 256 kbps a to jak doma, tak na chalupě a měsíčně platí maximálně pět stovek, s tím, že kdyby jezdila víc, zaplatí max. 900. Samozřejmě že na koukání na Tv, nebo hry to není, ale rozhodně je to lepší, než Internetexpres s limitem 2G na měsíc.
Pokud chce jenom brousit www, pak mozna. Ale maximalni rychlost prenosu i odezvy jsou u EDGE tak omezeny, ze to pro mne fakt neni. Pro neco lepsiho jsou v soucasnosti realne jen ADSL a kabel. Bohuzel
Dovolím si reagovat.
Jaké jiné možnosti? Již 4roky se potýkám s alternativama a věřte už toho mám plné zuby. Vracím se zpět k telecomu. Nejedná se u mně pouze o jednoho alternativního operátora bylo jich už několik. Věčné výpadky zrovna když to nejmíň potřebujete. Hlasové služby VoIP? tak to jen pro smích. Veškeré alternativy jsou dobré když přijdete odpoledne domů z práce a sednete si na net. Ale pro podnikání k ničemu. Zákazníci Vám nadávají že nezvedáte telefon a on přitom vůbec nezvoní. Dost často se pak k Vám dostane že zákazník šel jinam protože přece nebude volat na mobil a pevnou nikdo nezvedá tak je to asi zrušené. Mám dost ověřených informací o co všechno jsem přišel.
No jistě když to nefunguje tak můžete zavolat na "dohledové centrum" vždyť má min. 4 čísla to se určitě dovoláte. Pak po dvou hodinách snažení Vám začne být divné jakto že jsou všechna obsazená a přitom tam sedí 1 člověk. Dodnes mně to nikdo nevysvětlil. Ale abych řekl pravdu občas se dovoláte pak po telefonu (mobilním protože pevná také nejede) řešíte 20-30 min něco vypadá tekhle
operátor: "tak počkejte chvíli já něco zkusím"
po cca 5 min "zkuste mně to teď resetovat"
já: tak sem to resnul
operátor: "hmm já Vás pořád nemám tak počkejte chvíli já něco zkusím"
po cca 5 min "zkuste mně to teď resetovat"
já: tak sem to resnul
a takhle to pokračuje dokola
končí to 2 způsoby
1) tak to nechte do zítra někdo se na to koukne
2) přihlašte se na ten router a změňte to na statickou IP nebo na PPPoE (záleží na tom co tam zrovna je).
A funkční fax? naposledy před 2 roky
Odpověď operátora? Tak jim řekněte ať používají e-mail fax už je na nic. to stejné ale take poslouchám s pevnou. Jednoduše proč to řešit když to jde i jinak?
Ale zas na druhou stranu mám tady pěknou sbírku zařízení i když mně jsou ůplně k ničemu. Ale musel jsem je zaplatit tak stejně jako polofunkční služby. Na e-mail Vám odpovídají až po dlouhé době, ale faktury Vám posílají přesně. A mimochodem nezodpovídají za veškeré škody a problémy atd.
To je přece Váš problém je to nezajímá je zajímají jenom Vaše peníze.
Alex