... nepotřebuji žádnou RRTV ani jinou instituci. Prostě se dívám na jiné pořady a hlavně na jiné televizní programy. Nova je pro mne to, co na rozhlasových vlnách Impuls či F1, prostě stanice bulvární, reklamní, sloužící pouze k oblbnutí diváků.
Někdy oblbují rádoby skrytě, viz toto téma, někdy oblbují jen "gramofonovým opakováním" téže reklamy znovu a dokola.
Mimochodem, víte, co je to reklama? Když si to slovo rozeberu, má dvě části: re = činit znovu a opakovaně, a klama = tedy klamání spotřebitelů. Reklama je ve většině případů jen cílené opakované klamání spotřebitelů... A z této činnosti Nova žije, nedostává naši "televizní daň", tedy poplatky, jako ČTx...
Před časem jsem náhodou přepnul na Ordinaci a nestačil se divit, zrovna byl PP na Tesco Clubcard, protagonistka si o ní povídala s pokladní. Něco tak umělého sem v telce ještě neviděl. Prostě pěst na oko. Nechápu, že se někdo na to může dívat.
Řekl bych, že s legalizací product placementu si holt budeme muset zvyknout na to, že některé seriály budou jedním velkým reklamním blokem....
Kdyby to alespoň někomu myslelo a udělal to nějakou vtipnou formou virálového stylu, pak by to mohlo být i zajímavé pro všechny strany, ale takhle... :-((
No to nebyl jen ten nábytek, byla tam i těžká propagace Club Card od Tesca, když Čenský kupoval párky, tak se ho ta pokladní ptala jestli už tu kartu má, prostě trapný až na půdu ... ale děkuji jim za to, od té doby to nesleduji, už to je vyloženě komerční a trapné.
jak je to pořekadlo? nabídnete prst a přijdete o celou ruku :D dřív mi v takových seriálech vadilo zakrývání reklam a např. značek automobilů, připadalo mi to hodně trapné, protože většina lidí je schopna poznat značku auta podle tvaru...ale tohle už je opravdu hodně