Telecom začne dovážet a prodávat telata. Jde přece o "celkovou změnu orientace firmy", ne?
Změní se i "orientace na zákazníka", z čehož by se zdálo plynout, že dosud na zákazníka podnik orientován nebyl. To by ovšem nekorespondovalo s faktem, že cokoli Telecom udělá, jako by ťal do živého. Zákazníka. Jak by se mohl trefit, kdyby se na něj neorientoval?
Telecom je k smíchu. A pan Berdár? Do starého železa s ním. Nepůjčili by nám Sasíci svého ministra hospodářství?
Já už to p. Beďarovi ukázal jasně,odhlásil jsem telefon na věky věkův,nebo alespoň dokud tam budou takové poměry a úcta k zákazníkům.
Aby se tam něco změnilo, muselo by odejít hodně lidí ,včetně tiskového odboru a celého reklamačního oddělení, kteří jen mlží,lžou a snaží se aby klient platil a platil..... mě už s nima došla trpělivost.
Až mi nabídnou znovuzapojení zdarma a pořádné služby /ADSL/ale i jiné, kromě blbého posílání smiles z telefonní budky a pochybného ISDN, možná mě někdy přesvědčí,ale to asi bude dřív téci v řece pivo a na stromech růst klobásy. ;-( Protože ani ty jména nového managementu mi tedy opravdu nedávají záruku ničeho dobrého,podívejte se z kterých firem přicházejí.
je to tupa obchodnicka pakaz, ktera nikdy nic nedokazala (krome toho dostat se ke korytkum) a ani nikdy nic nedokaze a ani dokazovat nepotrebuje protoze to koryto jim staci. Tedy nepotřebuje jen do te doby dokud není pruser typu agregace ADSL. Jen si ted nachvili ty korytka vystridaji. Vrcholový debilment a ne management. Nevidím v tom nic jiného než osobní finanční zájmy a ne zájem o to aby CTc konecne za neco stal. Ti lidi sou naprosté zazobané nuly, nic vic !!! Amatéři a lamy dohromady v jednom na vysokých postech. Kdyby tomu tak nebylo tak např ADSL tu vypada uplne jinak. Na to vsadim boty.
V reakci na vyyrok:
EURO: Pocítí změnu uvnitř Telecomu vaši koncoví zákazníci?
BERDÁR: Do privatizace, tedy do roku 2005, se změní orientace na zákazníka. Zjednodušíme systém obsluhy klientů, samozřejmě budeme přicházet s novými produkty, posledním ***příkladem je ADSL, které jsme nedávno posunuli do kvalitativně a cenově jiné úrovně***. Stejným způsobem budeme postupovat i do budoucna."
ANO pane Berdare, jine urovne ano, ale jake, ptam se ja? Mozna tak produkt, ktery je na cenove urovni 900 Kc jste znehodnotili na 700 Kc, ale ty penize, ktere jsou skutecne pozadovany se nezmenily. Termin primereny zisk ma pro Telecom velmi zajimavy vyznam-na cem neni marze alespon 50%, tak to neni produkt, ktery se da vzit do uvahy...
At zije nova tvar Ceskeho Telecomu, ale opravdu se obavam, zda-li nebude jeste horsi nez ta puvodni...
Inu to víte pane, staré trafiky už se omrzely, je třeba přesunout se do nových.
A jak pan Berdár mluvil o orientaci Českého Telekomu na zákazníka, to jsem měl dojem, že je z nějaké jiné planety.
Ale co si budeme povídat - s tichou podporou státu to v telekomu bude vždycky o tom samém.
Prý: nový produkt a zlepšení služeb...u ADSL to předvedli dokonale.
Mate absolutni pravdu. Telecom se "reorganizuje" prakticky nepretrzite uz nekolik let. Zatim bez viditelneho efektu. Vetsinou jsou duvodem vnitrni korupcni tlaky, kdy chce k "lizu" taky nekdo dalsi.
Ony to skutečně v ČTc budou nové tváře, jinak nijak nové nejsou. Zajímavé jsou i přesuny opačné, t.j. z ČTc k alternativním operátorům a i mezi alternativními operátory.
Novináři jistě časem zjistí, které přesuny mám na mysli.
Tak trochu škatule hejbejte se...
Ještě jedna hluboká myšlenka: "Když cítíš, že je třeba něco udělat, ale za boha nevíš co, udělej reorganizaci, alespoň bude vidět, že se něco děje..."