Já už to p. Beďarovi ukázal jasně,odhlásil jsem telefon na věky věkův,nebo alespoň dokud tam budou takové poměry a úcta k zákazníkům.
Aby se tam něco změnilo, muselo by odejít hodně lidí ,včetně tiskového odboru a celého reklamačního oddělení, kteří jen mlží,lžou a snaží se aby klient platil a platil..... mě už s nima došla trpělivost.
Až mi nabídnou znovuzapojení zdarma a pořádné služby /ADSL/ale i jiné, kromě blbého posílání smiles z telefonní budky a pochybného ISDN, možná mě někdy přesvědčí,ale to asi bude dřív téci v řece pivo a na stromech růst klobásy. ;-( Protože ani ty jména nového managementu mi tedy opravdu nedávají záruku ničeho dobrého,podívejte se z kterých firem přicházejí.
V reakci na vyyrok:
EURO: Pocítí změnu uvnitř Telecomu vaši koncoví zákazníci?
BERDÁR: Do privatizace, tedy do roku 2005, se změní orientace na zákazníka. Zjednodušíme systém obsluhy klientů, samozřejmě budeme přicházet s novými produkty, posledním ***příkladem je ADSL, které jsme nedávno posunuli do kvalitativně a cenově jiné úrovně***. Stejným způsobem budeme postupovat i do budoucna."
ANO pane Berdare, jine urovne ano, ale jake, ptam se ja? Mozna tak produkt, ktery je na cenove urovni 900 Kc jste znehodnotili na 700 Kc, ale ty penize, ktere jsou skutecne pozadovany se nezmenily. Termin primereny zisk ma pro Telecom velmi zajimavy vyznam-na cem neni marze alespon 50%, tak to neni produkt, ktery se da vzit do uvahy...
At zije nova tvar Ceskeho Telecomu, ale opravdu se obavam, zda-li nebude jeste horsi nez ta puvodni...