Takove chovani neni vyhrazeno zdaleka jen monopolum. Blahe pameti udelala IPB botu pri uctovani poplatku za jejich IPB Homebanking - a jelikoz ma kontakt na vice nez 8 spolecnosti, ktere jej vyuzivali, a tato chyba se objevila naprosto u vsech, bylo zrejme, ze nejde jen o ojedinely omyl. Az do posledni chvile tvrdili, ze chyba neni plosna a tedy penize vrati jen tomu, kdo poda reklamaci - prezkum "vlastni" a to, ze by snad chybne zinkasovaen penize vratili i tomu, kdo se sam neozve naprosto odmitli. No, a kdyz se takhle muze chovat banka v konkurencnim prostredi, proc by se stejne nemohla chovat organizace s dominantnim postavenim ? Nepatrim k tem, co si mysli, ze chyba je "zamerna", ale myslim si, ze je chyba nijak zvlast nemrzi a nepokusi se ji "samostatne" napravit - proc taky, ze ?
ano, také mi přišlo 2x 450 za ISDN, zejména v období, kdy se něco začíná nebo končí to jakoby "spletou" ale moc bych za to nedal, že to dělají záměrně, říkaj si že si toho nikdo nevšimne. Ale jak jim to, těm parazitům dokázat?
Přesně tak, jak popisujete to funguje, jakýkoliv jiný než rutinní problém (blití faktur) nejsou schopni v 80% případů bezchybně zvládnout. Pokud jde o ručení, je to jednoduché, přestat platit, ale při jiných požadavcích...
A je to přesné, posílají vás od čerta k ďáblu a nikdo není kompetentní.
Včera jsem přešel na mikrovlnku - no limit.Predtim jsem mel dve linky od telekomu (ucty okolo 5 000 Kc).Ted uz se jen smeju a preju tomuto monopolnimu dinosouravi, aby brzo zkrachoval.
Ale houby, nejsem jouda abych jezdil bez jizdenky a prchal pred revizorem :-)))
Slusnym lidem/spolecnostem samozrejme platim, nikdy jsem nikomu nic vyznamnyho nedluzil.
Ma situace je lehce specificka a myslim ze mi tenhle zpusob odhlaseni celkem dobre umoznuje.
Ja ten telekomi aparat jednak uz ted prakticky nepouzivam, takze svedomi mam vicemene ciste, a hlavne jsem nic nepodepsal, tudiz nemuzu nic porusovat. Ten aparat pouzivala nejaka pani co kdysi zemrela a ja koupil byt (ve kterym je ten telefon) od jejiho syna. No a prehlasit na me telefon bylo diky ruznym telekomim opatrenim prakticky nemozny, takze jsem na to rezignoval a platil jsem uctenky ktery chodily na cizi jmeno, ale do myho postovniho kastliku. Klidne bych je platil i dal, ale Telekom to myslim tedka uz vazne prehnal, za danych podminek nemam o jeho sluzby zajem, a hlavne volim cestu zruseni linky, ktera mi prijde jako jedina rozumne schudna. Abych se s Telekomama jeste musel hadat proc chci zrusit linku ktera je v mym bydlisti ale na cizi jmeno, navic na cloveka ktery nemuze prijit osobne... dekuji, ale to me nelaka... Jediny co muzu pro Telekom udelat je to ze jim vratim aparat, kdyz si o nej reknou, a pripadne je pustim na chvili pod dozorem ke mne do bytu, aby si mohli smotat ten svuj drat.
Jinak muzou ucty posilat do omrzeni, ja mam smysl pro humor a rad si tyhle jejich zertovny dokumenty studuju :O)
Hmm ty ses ale velkej kluk:
- Telecom te odpoji az po trech mesicich
- pac s nima mas smlouvu, zazaluji te a bud si jisty ze k soudu te nepozvou a naparej ti vylohy
- az te odpojej, furt ti budou posilat ucty
Nemel si s nima zadnou smlouvu podepisovat a pokud si ji podepsal, musis ji opet pisemne vypovedet. Kdyz neplatis, neznamena to, ze si smlouvu vypovedel, ale ze ji porusujes. A za to se ve slusny spolecnosti musi platit.
Zkusenosti nabite s revizory, kombinovane s Telecomem a paegasem (bejvalo obdobi kdy sem nejak nedokazal vyjit s penezma ;-)) ).
Jinak hodne stesti, ale tudy cesta nevede.
Mmm, ja postupuji ponekud odlisnym zpusobem. Telefonni linku rusim jiz od ledna metodou neplaceni uctu. Aktualni situace je takova, ze linka buhviproc porad funguje, akurat jednou mi nechal na zaznamniku vzkaz nakej Telekomi auomat - ze by pry bylo dobry zaplatit, a jinak se nic zvlastniho nedeje. Linka je v provozu a Telekomu zadny penize jiz druhy mesic neposilam :O)
Spíš mi připadá, že v ČTc vládne nekonečný chaos. My jsme jedním dopisem koncem ledna vypověděli k 28.2.2002 zelenou linku, PCM30(2Mbit) a jednu analogovou linku. Zelenou linku zrušili, ostatní linky ne. Na dotaz nám sdělili, že žádnou výpověď nedostali. Když jsme jim sdělili, že ale jeden bod z té výpovědi splnili, tak zjistili, že výpověď sice dostali, ale ztratili, a linku fyzicky odpojili 4.3.2002. A tu poslední linku nezvládli zrušit dodnes, na dotaz mi opět sdělili, že výpověď nemají, a že ji půjde zrušit až k 1.4.2002 - což je nesmysl. Absolvoval jsem řadu telefonátů na 0800-222222 (končí v 15:30!), každý operátor si na mě vzal telefon, že se ozve, ale nikdy se nikdo neozval, různě mě přehazovali na 13129, odtamtud na 0800-123456,... prostě neverending story.
Ono existují i jiné způsoby než jen zdražování, ehm pardon, rebalancování cen...
Já jsem odhlásil linku a přišel mi účet s paušálem i za období, ve kterém už byl smluvní vztah ukončen (reklamace vyřízena rychle a kladně :-) ).
Vše souvisí s účtovacím obdobím, které u mě bylo od 17. - 16., ale smlouva končila 31.1. A paušál za ISND byl od 17.1. do * 16.2. * !!! Kamošovi se minulí rok stalo něco podobného... :-/ Hmm, minimálně je to zajímavé, že? Mohli by se ozvat ti, kteří odhlásili linku a přišel jim účet s trochou "navíc"? Mohlo by to vydat (více případů) na podmět k přešetření na ČTU (možná i jinému orgánu). 59000 odhlášených linkek krát XXX Kč navíc... Hmm
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).