A kam se zařadí úplně nový email, na který ještě není pravidlo? Například právě jsem si u Alza založil účet, ty mě pošlou potvrzovací e-mail, jsou do emailu a teď kde to bude? To budu muset procházet všechny záložky abych zjistil kam se to zatřídilo a když špatně, tak vytvářet filtr na obcházení výchozího filtru? A co když mě osoví nějaký zákazník, ale "chytrý" Google filtr mě to umístí do promo akcí, které běžně ignoruji? Mě to GMail zatím ještě nepřenastavil, ale jak to bude fungovat při stahování pře POP? Doteď to byla Doručená pošta, ale teď to bude co?
Tak nevím, jestli autor lže záměrně, nebo jen neví jak Gmail funguje.
1. Ve filtrech lze nastavit do které karty se zpráva zařadí. (klidně si nastavím že zpráva od Alzy nepůjde do karty promo akce ale třeba do karty Primární)
2. Když přijde nová zpráva vyskočí mi notifikace i když mám Gmail na pozadí.
Jediný co chybí přidat vlastní kartu ale to by pak bylo nepřehledný mít třeba 20 karet.
Takže příště než něco autor napíše, bylo by dobrý kdyby se se službou napřed naučil zacházet, pak se naučil pořádně česky a pak něco napsal