Vlákno názorů k článku Novela, která měla zrychlit přenos čísel, v Senátu neprošla od WIFT - Je to sice extrém, ale už jsem ho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 4. 2016 17:47

    WIFT

    Je to sice extrém, ale už jsem ho zažil, když jsem přecházel z Go karty na Bleskmobil. Ten extrém byl dán tím, že Bleskmobil byl virtál O2, takže ten přenos byl relativně jednoduchý, ale fakt to tenkrát bylo od poslání SMSky na generování ČVOP do aktivace blesčí SIM karty s tímtéž číslem do 10 minut hotové.

    Dneska mám prostřednictvím zaměstnavatele tarif, o kterém se obyčejným smrtelníkům může jen zdát. Je tak levný, že neplatím měsíčně ani korunu, protože paušál je nízký a volám tak, že se mi to všechno vejde do těch pár drobných, co mi přispívá zaměstnavatel. Internetu k tomu mám v ceně jen 600 MB na měsíc, ale umím s tím v pohodě vyjít.

    Takže to jde, ale nechce se. Hlavně operátorům, ale tak trochu i těm lidem. Kolik lidí běžně dělá to, že když přijde jednou za rok složenka na povinné ručení, tak ji prostě zaplatí - imho většina (jen hádám). A přitom stačí zajít, pojistku zrušit a uzavřít novou - i u téže pojišťovny snad bez výjimky dostanete lepší cenu (i kdyby to byla ta nejlevnější). Hlavně je pak čas zhruba tři měsíce a ne pár týdnů na vyhledání lepší nabídky. Ale musí se pro to něco udělat. A lidi jsou líný, strašně neradi něco dělaj. I pro sebe. Ale je to jejich volba.

  • 29. 4. 2016 10:30

    dino

    Přijde mi poněkud nadnesené říkat přechodu od operátora k jeho virtuálovi "přenos čísla", při dobře nastavených procesech to může technicky znamenat změnu jednoho příznaku v tabulce klientů, což při přechodu ke "skutečné konkurenci" z principu být nemůže.

  • 29. 4. 2016 11:39

    krakonoš (neregistrovaný)

    Pojišťovnu pro povinné ručení měním rok co rok, protože být ,,věrným" klientem se nevyplácí. Loni jsem byl u pojišťovny A. Když mi chtěli zvednout pojistné o tisícovku, dal jsem okamžitě výpověď a utekl k pojišťovně B a teď jsem zaplatil o tři stovky méně, než loni. V červnu jedu na týden na Slovensko, pořídím si SIMku od Čtyřky a budu vysmátý, protože budu volat za 70 hal/minutu s čistě sekundovou tarifikací a bez paušálu po/z celé Evropě/y.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).