Ano, hlavně v počtu uváděných reality show jsme brutálně za nima. Na druhou stranu díky Coolu se zase většina seriálových hitů odvysílá dřív u nás. Každá země má nějaké primáty, ale souhlasím, že slovenská nabídka je častěji chytlavá, inovativní a moderní.
Já bych uvítal trochu přehlednější zobrazení článků, to znamená každý odstavec o nějakém pořadu zaopatřit tučným nadpisem, např. 20:00 Tajemství 2. světové války (ČT 2). A pak o něm psát. A nebo bych tam klidně hodil i malá loga dané televize. Takhle mi to přijde spíš jako článek než zajímavý přehled programových tipů.
Sice úplně nechápu důvod zavedení této novinky, ale můžeme testovat "vkus" pánů redaktorů = Jan Potůček i Lukáš Polák. Tipy nejsou ani směřovány obecně, když se doporučuje něco, na co každý divák nedosáhne. Na druhé straně, abonenti kabelovek a satelitů mají k dispozici tolik stanic, že brát vážně doporučení ze snad převážně technického webu, nemůže být snad ani myšleno vážně. Maximálně se zde může odehrávat klasický souboj mezi příznivci té které stanice v názorech, jak už to dlouho funguje u komentářů nad koláči sledovanosti.
Možná se tím ale zase trochu posílí sledovanost webu, počet kliknutí a to se přece počítá.
Ano, s Glee se hodně šachovalo, ale bylo to způsobeno tím, že ačkoliv to byl největší seriálový hit v USA před 2 lety tuším, tak v Česku naprosto propadl. A to i před posuny v čase, takže už se k němu chovali trochu macešsky, protože to nebyl tahoun jejich sledovanosti. Ten seriál je hodně o zpívání a tanci a osobně jsem mu taky nikdy nepřišel na chut'.
Jelikož jsou tyto dvě stanice sestry, nemohu pochopit jak je možné, že tuto sobotu v noci dávala Markíza rok starý světový trhák "Expendables: Postradatelní". Na naší Nově se tento film ukáže možná tak za rok. Vysvětlete mi někdo prosím, jak je možné, že Markíza nabízí o tolik moc atraktivnější filmovou nabídku. Na Nově když mají dávat třeba Spidermana, tak na to běží pomalu měsíc obrovské upoutávky, jak jsou skvělí, co umí udělat a nabídnout pro svého diváka a mezitím si skromně Markíza nabídne takovou filmovou bombu téměř bez větších upoutávek. Proč mám já i mnoho tuzemských diváků stále pocit, že Markíza i Jojka nabízí atraktivnější pořady, než-li naše Nova a Prima.
Když už se zmiňujete o seriálech na Coolu, které se odvysílají dříve u nás, než na Slovensku, tak se nemohu nezmínit o jednom tahu Primy, který jsem dodnes nepochopil. Týká se to seriálu Glee. Prima Cool ho začala s velkou slávou vysílat loni začátkem září. Odvysílala 13 dílů a stop. Seriál z programu zmizel, když jsem psal mail do Primy, tak mi bylo odpovězeno, že v Americe byla taky po odvysílání 13. dílu delší pauza, tak proč by to samé nemohla udělat Prima. Tak zatímco seriál Glee měl v Česku dlouhou pauzu, začala ho vysílat slovenská Jojka. Za čtyři měsíce po stažení z Coolu se pak Glee objevilo na Prima Love, ovšem k mému velkému překvapení znovu od prvního dílu s intenzitou vysílání jeden díl týdně. Asi nepřekvapí, že než se Prima Love dostala k odvysílání premiérového 14. dílu (mezi českou premiérou 13. a 14. dílu uběhlo nějakých 7 měsíců), tak Jojka stihla odvysílat kompletní první sérii, a to přitom tento seriál začala Prima vysílat asi čtyři nebo pět měsíců před Jojkou. A pak (asi od 15. dílu) Prima Love přeřadila seriál Glee z pondělního prime-time do sobotního dopoledne z důvodu, že má Glee malou sledovanost, ale po těch čachrech se tomu snad ani Prima nemohla divit. Takže tohle je jeden příklad o tom, jak sice v Česku jsou vysílány seriálové hity dříve než na Slovensku, ale ne vždy toho české stanice dokážou využít. Nyní už je ve vysílání seriálu Glee Prima Love znovu rychlejší než Jojka, ale Prima je napřed asi jen o 3 díly.