Ty nekvalitni obrazky dole jsou kladenska radnice s vojsky hitlerovskeho Nemecka. Alespon to tak vypada. A to nahore je typicka ukazka, jak vypadalo pred valkou i za valky ceskoslovenske cetnictvo. Komplet i s savli.
https://imgur.com/a/aPGl7kc
Tak vazeni, jenom na dukaz jak malo o me vite. Muj pradeda se ucastnil v Praze boju o rozhlas a byl tam jako jeden z prvnich, protoze to byl cetnik. Mam tady vedle v pokoji plnou krabici fotek, ktere to dokazuji. Primo tam hlidal ty Nemce. Taky se traduji ruzne historky, napriklad jak jim rozdali pacerove pesti a oni vubec nevedeli co s takovou silenosti budou delat.
Pokud narazite na situaci v divadle v Brne, pak maji absolutni moji podporu aktiviste. Jsou veci, ktere se nesmi prekrucovat, urazet a naopak se musi hajit a to tvrde a nekonpronisne. Paradoxne Cesi patri k zemim ktere otevrene kritizuji islam a otevrene se hlasi k evropske kulture. To je v poradku. Ja take. Ale evropska kultura je krestanstvi. A je jedno zda jste nebo nejste verici. Urazet Jezise a celkove Bibli jde proti nasim hodnotam, nasi kulture a nasim lidem. Pokud to Vasi rodice nedokazali Vam vtisknout tuto hodnotu, pak je mi Vas spise lito.
Jo, ale to plati pro Nemecko. Ve Francii ma Arte sledovanost 2.2%.
https://en.wikipedia.org/wiki/Arte#Market_Share
To vubec neni spatne. U nas by takovy kanal neprezil ani dva roky. Pokud by jim extremiste nevypalili centralu :)
Neni to pravda. Severska televizni tvorba se vysila ve Francii na kanalu Arte v HD kvalite. A to i v pozemaku, takze nejaky zasah to rozhodne ma. Co se tyce USA, tam nejsou italske filmy a serialy prilis popularni, vubec takovym nesmyslum never. Stare italske horory tam byly popularni, ale to uz je strasne davno. Dneska americky trh dobyva popkultura z Jizni Koreje. Existuje tam dokonce specialni platforma se srandovnim nazvem Kocowa (Korea Content Wave), ktera je urcena primo pro Americany.
V žádném případě to tak není, nebo není to přesné. Nejvíce programů do světa prodají Němci, Italové, Britové a Francouzi. Severská tvorba je populární lokálně hlavně ve východní Evropě. Ale např. ve zmiňovaných zemích je severská produkce minoritní záležitosti. Je to dáno samozřejmě kulturou. Ital nebo Francouz nebude rozumět seriálu kde je tma, zima, ponuro a navíc naznámí herci. To stejné platí pro USA. V USA jsou nejsledovanější (co se týče neamerické tvorby) italské, španělské a britské seriály.
Nemuzes merit kvalitu medialniho trhu podle poctu obyvatel. Spis bych to odhadoval podle exportniho potencialu, to znamena kolik se vyveze filmu a serialu do zahranici. Takze nejlepsi tvorba v Evrope je britska a skandinavska. Cesko bude na jednom z poslednich mist, protoze uvedlo treba s velkym uspechem v Rumunsku novackou telenovelu Ordinace. Byla tam velmi popularni a psalo se o ni jako o "ceskem televiznim fenomenu".
S tim spot beamem (tj. omezenym svazkem) pro Francii a Italii, ktery by v Cesku neslo bezne prijimat, tedy preji hodne stesti. Ani fakt nevidim, ze by se v tom odkazu o necem takovem psalo. SES selhala s omezenim prijmu britskych programu, jinak by to zapadne od Prahy nefungovalo ve vecernich hodinach s parabolou 150 cm. Nejvetsi problem s prijmem techto italskych a francouzskych stanic zustane v tom, ze na multistream potrebujete specialni prijimac, ktery vetsina divaku nema, takze je to podobne jako psat o prijmu stanic prijimatelnych jenom s parabolou 200 cm a vice. A samozrejme italstina a rugby nejsou zrovna mainstreamova zalezitost.