Vše závisí na psychologii. Každý člověk trochu jinak vnímá realitu a trochu jinak nahlíží na svět svůj a svět jiných. Někdo chce po spuštění webového prohlížeče jen vyhledávat a tak má defaultní stránku jen s vyhledávacím okénkem. Jiný chce k tomu okénku ještě přehled zpráv a mailů a tak volí něco jako úvodní stránku Seznam nebo iGoogle. Někdo chce jen maily. Někdo z Microsoftu např. chce jen přehled údálostí a tak je defaultním vstupem do Live nějaká stránky s agregátorem sociálních sítí zobrazující What is new. Nemůžeme říci TOHLE JE TO SPRÁVNÉ a TOHLE JE KRAVINA. Každý jsme jiný a máme jiné potřeby. Co ale lze, je stavět logiku a vzhled určité služby s ohledem na většinové požadavky. Lze vycházet z průzkumu zvyklostí a požadavků a pak nabídnout TO CO JE "VHODNÉ" pro většinu. Pokud začne někdo tvořit NĚCO co je dobré jen pro něj a na ostatní KAŠLE. "Však oni si zvyknou a budou pak myslet jako já" ... pak může na své pýše také ztroskotat. Myslím, že zrovna nové pojetí Facebooku (byť vypadá možná i pro mě zajímavě) osloví jen pár lidí, kteří si na něj zvyknou a ostatní budou postupovat v následujících krocích.
1. Koukám na to jako zjara - jak to vlastně funguje a k čemu to vlastně je
2. Hledám v tom to co jsem měl v té předchozí verzi a nějak se v těch např. SUPER MRKVOSOFTÍCH RIBBONECH nevyznám.
3. Hledám jestli se můžu vrátit k TOMU STARÉMU v čem se vyznám
4. Přejdu jinam KDE TO JEŠTĚ funguje normálně
Jen tím chi říct, že každý USER se počítá a musíme počítat i s kvantem těch, kteří berou jen malé změny. K velké změně je třeba je tlačit POMALU a postupně - aby si zvykli. Velké a zásadní změny mohou službě naopak uškodit protože se na ně chytne jen pár userů ale zbytek NE. Pro úspěšnost služby je třeba hledět na celkovou strukturu uživatelů a jejich způsob vnímání služby. Zejména pokud existuje konkurence ke které se dá přejít a která své uživatele netestuje CO VYDRŽÍ.
Souhlasím. Už mi to taky leze krkem. Vždyť si spočítejte kolik je o této síti článků? Koho to pořád zajímá? Vždyť jiných témat je českém internetu spousty. Dělejte rozhovory s provozovateli menších webů třeba oborově zaměřejných... a přestaňte furt touto mediální masáží podporovat tuto síť a dělat ji zdarma reklamu. Všichni v čele s Dočekalem se zbláznili a žijí na planetě FB.
Na Mashable vyšel návod, jak Timeline aktivovat. Můžu potvrdit, že to funguje, ovšem timeline uvidí zatím pouze ti, kteří si ji také aktivovali.
http://mashable.com/2011/09/22/how-to-facebook-timeline/
Nejenom na Mashable. Viz též http://www.pooh.cz/pooh/a.asp?a=2017396 - při laborování s FB App pro zpřístupnění to trochu hapruje (chyby, mrtvé body), ale dá se k tomu dohrabat.
Doporučím založit vždy novou FB App, když se to budete pokoušet udělat přes již existující, je to ještě víc zabugované.
Tyto informace o Facebooku me desi, ale nejhorsi je neschopnost autora clanku videt hlubsi souvislosti. Naprosto chapu kam Facebook miri. Vytahnout z lidi co nejvic informaci a prodavat je. Coz se uz dnes deje. To same dela Google, i kdyz zatim ne tak podrazackym zpusobem. Zkuste si vytvorit ucet na Facebooku a dat tam jedinecnou adresu, kterou nikde jinde nepouzivate. Za 14 dni vam zacnou chodit spamy. Proto jen opravdu velmi hloupi lide mohou podporovat takovy orwellowsky system, ktery vede ve svem dusledku k vetsi kontrole lidi a k jejich ovkladani.Oravdu jen manipulovani lide mohou o nem psat jako o necem prospesnem pro spolecnost. Ne, takove systemy omezuji nasi svobodu a o tom by se melo psat a ne pet ody, jak se to deje tady. Mejte uz proboha rozum a nebudte jako male nezkusene deti. Facebook neni nic pozitivniho.
Já se spíš divím, že nikdo nezmínil toto: http://memolane.com/site/ ... přijde mi to dost (c)