Mall má v tuto chvíli spuštěny všechny původní obchody a jen překlápí databáze produktů do nového komplexního shopu mall.cz. To je z pohledu vyhledávačů jasně duplicitní obsah (stejné výrobky se stejnými popisky např. na bartsport.cz a zároveň na mall.cz. To je obecně neakceptovatelný přístup a nekalá SEO praktia. Má mall tuto situaci prolobovánu prostřednictním insiderů v těchto dvou společnostech (seznam a google), nebo na to dokáží tito leadři trhu zareagovat tak jako na každý podobný problém? Nikdo si nemůže myslet, že by uděl 6 zrcadel kvalitního webu a při patřičném dotazu na googlu vyjede na prvních 6-ti pozicích :)) Podobný bebnefit nyní hrozí. Jak to dopadne se těším!
překlápí databázi? Kdes na tom byl, podívej se vždyt to všechno jede na jednom stroji a podle všeho i na jedný databazi a to i shopy vubec nemajici s Mall co dělat
dokonce najdeš i komodity, který jsou na různých shopech provozovaných ne nutně MALL a.s. ale jejimi dalšími firmami, prodávány za jinou (lepší) cenu :-)
Najdeš taky produkty s regulovanou cenou (dovozce si nepřeje podrazit EUP o víc jak XX%) a i další perly a zjistíš že ten Mall vykoupil spoustu zavedených firem (nevím zda jen jejich domény anebo i zaměstnance)...
inu ten sklad se musí nějak zaplatit a stádo stejně neví kde nakupuje...