tak tohle je daleko lepší pr, než vlastní článek.
konečně agent, který blbě nemlží, ale jasně řekne že to pos*ali a že to napraví.
u mně tím mall stoupnul v ceně víc než novým designem, i kdyby kecal.
No jestli myslíš DealExtreme, tak tam mají sice plno zajímavých položek pohromadě, ale zdaleka nejsou nejlevnější. Poštovné je prostě připočítáno do ceny. Navíc malé věci posílají jako obyčejné dopisy - a je pořádný rozdíl jestli má něco 50 gramů a jde to dopisem za 10 Kč, nebo jestli to má 5 kilo a jde to obchodním balíkem na dobírku s za nějakých 115 + DPH.
Dobrý den, na základě údajů, které uvádíte, se nám podařilo dohledat Vaší zakázku a prověřit vzniklou situaci.
Díky Vašemu upozornění jsme v případě zastřihovače vlasů odhalili lidské selhání a nastavili opatření tak, aby se již neopakovalo.
V případě dopravy nabízíme zdarma doručení PPL a standardní doručení (lze si tedy objednat jakoukoliv zásilku bez poplatku za dopravu). Vy jste zvolil balík České pošty, který je zpoplatněn a cena je uvedena.
Rád bych se Vám omluvil za způsobené komplikace při realizaci Vaší objednávky.
Marek Liška
Taky me jejich akce s dodanim zdarma nalakala, rekl jsem si, ze nakoupim parfemy, ktery uz chvili odkladam, ale ouha - i bez te ceny za dopravu jsou o kus drazsi nez konkurence, takze me jejich akce donutila sice objednat, ale nekde jinde :)
Zrovna v úterý jsem u nich udělal objednávku (batoh a zasthiřávač od Philipsu). Batoh měli skladem, druhou věcičku ne, zadal jsem, že chci celou objednávku poslat až bude vše skladem, navíc mají akci "dodání zdarma". Včera navečer mail, že Philips nemají a nemůžou sehnat, batoh tedy odeslali samostatně a Philips stornovali. Po 55 minutách další mail, že Philips už je skladem, a že mohu udělat novou objednávku. navíc u všech dokladů co jsem viděl byla účtovaná i doprava. No jsem blázen já nebo oni?