Děkujeme Vám za Vaše erudované reakce , těší nás , že Vás náš projekt nenechává chladným :-)
Možná se Vám může zdát , že spouštět produktový vyhledávač bez produktů je podivné , problém ale je , že tyto data od desítek tisícrůzných subjektů nikdo nemá a bez toho že to nejdřív spustím a postupně plním to podle mě udělat nejde .
Věřím že by jste to asi dokázali vymyslet lépe , no ale nám nezbývá než to udělat takhle .
Když chci spustit nový projekt tak aby z toho byla služba pro každého musím na to mít myšlenku , peníze a obchodní sílu ho na trhu prosadit
A tohle všechno IT prostě má :-)
Mám na každý měsíc připraveny stovky milionů bannerů na podporu , když bude třeba tak si jich klidně ještě pár stovek přikoupím :-)
Mám armádu kolegů , kteří službu daty prostě naplní :-)
Mám spoustu peněz které jsem se rozhodl rozdat serverů , které je shodou okolností co já vím docela potřebují :-)
No a to je asi celé , já tu budoucnost v našem "fochu" vidím celkem perspektivně :-)
Chápu , že se to někomu nemusí zamlouvat , chápu že v této službě někdo nemusí vidět užitek či smysl . Nicméně to , že nevidím něco co je pro jiného zjevné , ještě neznamená , že to neexistuje.
nevím proč ale v této souvislosti se mě vybavuje text jedné písničky
" je to tak , je to tak , je to tak a nic s tím nenaděláš "
Pane Hronče, nevím čím to je, ale váš styl projevu mi silně připomíná jakéhosi Jablka (viz příspěvky výše). Ale to jen tak na okraj .)
Gratuluju k vašemu optimismu, ale peníze na hodnotící PR článek si prosím schovejte už teď do zamčené krabičky, abychom se ho za těch pár měsíců dočkali, ať už projekt dopadne jak chce.
Trošku mi namachrovaností připomínáte chlapy ze Zlatých stránek. Armáda obchodních zástupců, hrsti peněz, stoleté zkušenosti, nezdolný optimismus. Mysleli si jak skočí na internet a nepůjde to prohrát. Skutečnost je ale horší než ta nejpesimističtější myšlenka.
Pane Hruška, pan Jablko nebyl Milan Hronec, ale jiný člověk z IT, byl jsem jím já. Jméno neprozdradím není to tu důležité, ale jistě se pobavíme v pondělí na Moravě... :-)
Já pane Hruško nevím kdo jste ani mě to nezajímá , ale alespoň nejste noname a jste podepsaný.
Musím Vás ubezpečit , že nemám v povaze skrývat se za přezdívky . Za urážku na Vaší osoby , která bude pravděpodobně od někoho z "mých" lidí se viz diskuse níže se Vám omlouvám .
Do diskusí moc nepřispívám , připadají mě plané .
Arogantní tón mého příspěvku je zcela na místě a přesně splnil to co bylo potřeba .
Pane "Hruška" Já bych zase nechtěl mít Váš pesimismus. S tím by se mně opravdu špatně žilo. A nepíši to jen proto, že jsem člověk, který pracuje pro IT.
pěkný pěkný, jestli podobnou komunikační kulturou vystupují i vaši další kolegové, tvoříte tak strategii a oslovujete partnery, ták obavu o vás nemám :-) Přesně lze odhadnout, kam takeit.cz dopadne.
btw: kdyz uz vas tady mame, zkus nam povedet, jak jste dospeli zrovna k nazvu takeit.cz, kdyz sluzby s anglickymi nazvy prozatim uplne propadli a pri vsi ucte k vasim armadam lidi, hromad penez byli treba Quick(ČTc), Redbox (Contactel) nebo Click (T-Mobile) daleko finančně silnější? Nevadí vám, že řada vašich klientů letící na rozblikané logo to ani pořádně neumí napsat/vyslovit???
Pánové, vaši žluč v těle bych chtěl mít. Potvrzuji Milanova slova: ...s tím prostě nic nenaděláš. Závist (jako ta vaše) je hrozná.
Vaši inteligenci dokazujete při nepochopení názvu TakeIT. Jestli jste si nevšiml, jsme z firmy IT (Internet trading) a tak je název nového portálu vedle svého vlastního významu i vtipnou přesmyčkou.
Vaši inteligenci dokazujete při nepochopení názvu TakeIT. Jestli jste si nevšiml, jsme z firmy IT (Internet trading) a tak je název nového portálu vedle svého vlastního významu i vtipnou přesmyčkou.
Takhle skutečně píše ředitel firmy spouštějící nový projekt?
To je dnes běžné, urážet uživatele, potenciální zákazníky nebo obchodní partnery jen kvůli tomu, že třeba nerozumí tomu pitomému názvu protože prostě neumí anglicky?
Filip je vážně ředitel IT, můžu to jako OZ IT potvrdit......kdysi jsem do podobných diskusí o IT přispíval, než jsem zjistil že je lepší pročítat svůj bankovní výpis než debatovat s idioty. Bye bye socky :-)
Víte, mezi diskutujícímu jsou i lidi, kteří nemusí čekat na výplatu a onanovat nad bankovním výpisem.
IT mi poslední dobou začíná připomínat multilevelovou firmu s heslem "kdo to nedělá jako my to dělá špatně". Mě osobně obchodník IT pyšně vyprávěl, že nové "oddělení" firmy IT - Media Trading, bude továrnou na marketing. Taky mi tento zkušený obchodník (v IT působí čtvrtým rokem) nadšeně vyprávěl o novince, o které se dozvědel na školeni - o marketingovem mixu. Pravděpodobně čekal, že tím udělá dojem. Opravdu si myslíte, že takto lze "dělat" kvalitní reklamu? Všechno mi to připomíná podomního prodavače penzijního připojištění, který se vydává za finančního analytika.
Nakonec si ještě dovolím poznamenat, že v IT se nachází i velice kvalitní a erudovaní konzultanti internetové reklamy, s kterými je radost jednat, je jich ale bohužel menšina.
Samotný projekt Takeit bych zatím nekomentoval, sám dobře vím, že rozjet projekt, vychytat mouchy a naplnit ho obsahem nějakou dobu trvá. Celý ten humbuk kolem je v podstatě perfektní reklama, o projektu bude za pár dní vědět téměř každý, kde se točí kolem internetu. Každopádně jsem hodně zvědavej, jak si tento projekt povede.
Ale kdepak, nejsem ani konkurence, ani klient a existence této firmy mi vůbec nevadí. Ba spíše naopak, jsem rád, pokud u nás někdo šíří internetovou reklamu mezi malé a střední firmy, vadí mi ale amatérismus a orientace čistě jen na prodej. To potom bohužel nadělá více škody než užitku.
poukázání na arogantní vystupování a upřímná otázka na volbu názvu služby není žluč v těle, ani závist. Osobně jsem před 2 lety po 5 letech fungování e-služby dobrovolně opustil a jsem celkem rád. Nejsem tedy vaše konkurence, prostě nic a na druhou stranu dobře vím, co to je online služba. Sám jsem zodpovídal za službu ve 4 státech. To nechme.
Název TakeIT chápu, i přesmyčku k internet tradingu, kolik drobných živnostníků to ale pochopí? Firem, co prodávájí a instalují třeba krby, bazény, vrata... tejkit takeíté? jak? Je to možná detail, ale IMHO když už utrácím nemalé peníze za znalost brandu, zajímá mě, co za to dostanu.... je to váš boj, ale sám uvidíte....
Ten název je opravdu v současnosti pochybný, čas ukáže. Už tady bylo ale řečeno - projekt není primárně portál, vyhledávač. Odkazy na něj se budou sbírat z obrovského kvanta serverů po celém netu - Idnes.cz, Billboard.cz... počet zobrazení přes 1 mld. stránek měsíčně.
Internet Trading funguje 5 let, má zisk přes 10 mil. ročně, zkušenosti jeho pracovníků. Jistě, problémy jsou vždy a se vším. Pokud se bavím se zástupci Seznamu, tak jejich odpověď je "nepořádek na kolečkách". A přece je to neustále stoupající proket, co se týče návštěvnosti. Vemte, že dnes je pouze 34% populace uživateli netu - tedy pořád ještě budoucnost je před námi. Milan Hronec je přes svoje někdy naivní vlastnosti a dosti úsměvný písemný projev bezesporu mužem úspěchu.