CT si plati i mladi ne? Nejaka stanice pro cca 12-40 by nebyla? Tahle skupina si na kanalech CT nenajde proste nic. Za to duchodci maj svoji zabavu na vsech stanicich a jeste se jim obnovi jejich specialni duchodcovska. Nepochopis, zahranicni tv z EBU bezne vysilaji velke talentovky, reality shows, blockbustery, top akvizicni serialy...
Většina zahraničních TV má ale k dispozici vyšší rozpočet, má i více diváků a hlavně platících občanů.
Pokud mladí nežijí v jiné domácnosti, ale u rodičů, či prarodičů, tak nic ČT neplatí. Hlavně v té kategorii 12 až 20/25, většinou nemají své domácnosti. Také jsou podstatně levnější pořady pro seniory, než vyrábět pro "mladé" velké talentovky, reality show a další uvedené pořady. On by byl i problém, mezi našimi spoluobčany najít dost talentovaných lidí, schopných a ochotných se předvádět v ČT. Potom, ve srovnání s velkými zahraničními stanicemi a pořady, by to byly jen ubohé napodobeniny.
Star dance, Peče celé Česko, nejsou nákladné show?Můžou se spojit s RTVS jako komerčky a udělat společné projekty. App. Podle tvé "logiky" by nemělo vysílat ani Déčko. Sice jsem už mimo zmiňovanou věkovou skupinu, ale již několik let tvrdím, že mladým nemá ČT co nabídnout. Je to škoda. Nejedná se náhodou o díru v e veřejnoprávním poslání? Chtělo by to trošku méně stařecké sebestřednosti.
Ještě lze dodat, že tahle věková kategorie do 40 vetšinou chodí do školy/studuje/pracuje a času "čumět na bednu" má podstatně méně než ti důchodci. Což mj. dobře vědí i zadavatelé reklam, takže se nebudou moc snažit "za každou cenu" cpát do TV reklamy na výrobky a služby této věkové skupiny. Spíš je dají na weby, které tato kategorie navštěvuje.
Navíc tahle kategorie daleko častěji sleduje videa na internetu nebo z něj stažená.
Jenže danou věkovou kategorii ČT nedokázala oslovit dávno před sociálními sítěmi. Jestli vůbec někdy. Že je to "těžké", není přece důvod, proč to nezkoušet. I když, pár zajímavých projektů se dá
najít na iVysílání. On je totiž i problém v zazaření na sranici, kde by si obsah mladí našli. Komerčkám se je občas daří oslovit, když se propojí se sockami. I na netu . Když se chce, všechno jde. Sledovanost ohlídají čumilometry. Takže bych se o zadavatele reklam nebál. Myslíte, že z panelu vynechali danou diváckou skupinu, která přece lineární vysílání nesleduje? Pochybuji.