Seriozni obchodnik by nemel konkurovat svym zakaznikum. Podivejte se na vyrobce (a distributory) krabicek k razitkum Trodat - ten vam razitko neproda ani kdybyste nabizeli cokoli. Odkazi vas na prodejce.
Vice nez pred rokem jsem vycital lidem z Mr.Linxe, ze konkuruji svym zakaznikum. My, velci zakaznici Linxe, jsme si vybrali jineho dodavatele (Billboard) a vysledek si muze kazdy precist v Auditu. Na Zive jsem prilis rozboru od jinak pilneho pana Hlavenky nevidel.
Podobna je i tato aktivita - na jedne strane provozovat informacni stranky Zive a soucasne se snazit monitorovat deni na internetu - ja to chapu jako sikovnou propagacni fintu pro Zive. Jinak je myslenka dobra.
Myslím, že tady mícháte pár věcí dohromady. K tomu, že jste neviděl na živě rozbory ke květnovému auditu: nevím, jestli je vám známo, ale finální audit ještě není na světě (přesněji: nebyl 16.6., když jste zprávu psal, dnes už je - takže rozbor bude :-)).
K konkurenčním aktivitám. Asi není nic zcestnějšího, než že webspy je "propagační finta pro Živě". V čem je to propagační finta pro živě, když webspy monitoruje či bude monitorovat kromě živě dalších 15 serverů o počítačích? Může to být maximálně chápáno jako konkurenční aktivita k podobně zaměřeným službám na českém Internetu, jako je press.cz, či snad trafika.cz - spíš si ale myslím, že to je služba doplňková.
Co se týká Mr.Linxe: je zcestné motat dohromady linxe s billboardem. Mr.Lin(x) je komerční reklamní systém, který má dvě funkce: reklamu vyměňuje i komerčně distribuuje (tj. distribuuje svým členům komerční reklamu i peníze, které s sebou nese). To samozřejmě billboard nedělá - zato točí měsíčně mnoho miliónů bannerů, které mu nagenerujete "vy, významní členové" za provizi z internetových obchodů. (Za tu samou provizi, kterou byste si mohli nechávat sami). Zatímco Mr.Lin(x) peníze svým členům dává, billboard jim je bere. To je, pravda, drobný rozdíl mezi oběma službami.
Nemam chut se s panem Hlavenkou zapletat do nekonecnych hadek - trvam na svem - konkurovat zakaznikum neni nejchytrejsi a k ocisteni Linxe bude potreba ze strany CompPresu jeste hodne usili.
Nejen kvuli zpusobu jak prodaval reklamu, ale i kvuli zpusobu jeho prodeje prave firme pana Hlavenky.
Začít sám diskusi a pak ji ukončit po jediném příspěvku oponenta slovy "nemám chuť se zaplétat do nekonečných hádek" (podle p. Pallase nekonečno = 1) mě připadne jako slabý čaj. Dřív jste býval, pane Pallasi, v diskusích aktivnější, ale kde nejsou argumenty, je skutečně těžko diskutovat, to uznávám. Aspoň že jste měl poslední slovo.