Vlákno názorů k článku Nový špión v českém webu od Jiri Pallas - Seriozni obchodnik by nemel konkurovat svym zakaznikum. Podivejte...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2000 10:53

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Seriozni obchodnik by nemel konkurovat svym zakaznikum. Podivejte se na vyrobce (a distributory) krabicek k razitkum Trodat - ten vam razitko neproda ani kdybyste nabizeli cokoli. Odkazi vas na prodejce.
    Vice nez pred rokem jsem vycital lidem z Mr.Linxe, ze konkuruji svym zakaznikum. My, velci zakaznici Linxe, jsme si vybrali jineho dodavatele (Billboard) a vysledek si muze kazdy precist v Auditu. Na Zive jsem prilis rozboru od jinak pilneho pana Hlavenky nevidel.
    Podobna je i tato aktivita - na jedne strane provozovat informacni stranky Zive a soucasne se snazit monitorovat deni na internetu - ja to chapu jako sikovnou propagacni fintu pro Zive. Jinak je myslenka dobra.

  • 19. 6. 2000 13:44

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Myslím, že tady mícháte pár věcí dohromady. K tomu, že jste neviděl na živě rozbory ke květnovému auditu: nevím, jestli je vám známo, ale finální audit ještě není na světě (přesněji: nebyl 16.6., když jste zprávu psal, dnes už je - takže rozbor bude :-)).

    K konkurenčním aktivitám. Asi není nic zcestnějšího, než že webspy je "propagační finta pro Živě". V čem je to propagační finta pro živě, když webspy monitoruje či bude monitorovat kromě živě dalších 15 serverů o počítačích? Může to být maximálně chápáno jako konkurenční aktivita k podobně zaměřeným službám na českém Internetu, jako je press.cz, či snad trafika.cz - spíš si ale myslím, že to je služba doplňková.

    Co se týká Mr.Linxe: je zcestné motat dohromady linxe s billboardem. Mr.Lin(x) je komerční reklamní systém, který má dvě funkce: reklamu vyměňuje i komerčně distribuuje (tj. distribuuje svým členům komerční reklamu i peníze, které s sebou nese). To samozřejmě billboard nedělá - zato točí měsíčně mnoho miliónů bannerů, které mu nagenerujete "vy, významní členové" za provizi z internetových obchodů. (Za tu samou provizi, kterou byste si mohli nechávat sami). Zatímco Mr.Lin(x) peníze svým členům dává, billboard jim je bere. To je, pravda, drobný rozdíl mezi oběma službami.
  • 19. 6. 2000 22:02

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Nemam chut se s panem Hlavenkou zapletat do nekonecnych hadek - trvam na svem - konkurovat zakaznikum neni nejchytrejsi a k ocisteni Linxe bude potreba ze strany CompPresu jeste hodne usili.
    Nejen kvuli zpusobu jak prodaval reklamu, ale i kvuli zpusobu jeho prodeje prave firme pana Hlavenky.
  • 19. 6. 2000 22:10

    jiri@pallas.cz (neregistrovaný)
    Nemluvil jsem o kvetnovem auditu - mel jsem na mysli dubnovy - propad linxe byl dost jasny...
  • 21. 6. 2000 17:24

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Začít sám diskusi a pak ji ukončit po jediném příspěvku oponenta slovy "nemám chuť se zaplétat do nekonečných hádek" (podle p. Pallase nekonečno = 1) mě připadne jako slabý čaj. Dřív jste býval, pane Pallasi, v diskusích aktivnější, ale kde nejsou argumenty, je skutečně těžko diskutovat, to uznávám. Aspoň že jste měl poslední slovo.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).