Mě by spíš zajímalo, kdy někdo přijde S JASNÝM a JEDNODUCHÝM TARIFEM a ne s tim bordelem co je teď u všech operátorů.
Ve špičce blablabla, mimo špičku blablabla, volný minuty tolikkdyžblablablaanekdyžblablabla, výjimky jsou blablabla, smlouva na blablabla, modem se musí blablabla, nebo blablabla, pokud blablabla, neplatí se blablabla ale platí se blalabla, paušál je tolik když blablabla a tolik když blablabla, volný minuty blablabla když blablabla, převádí se jen blablabla...
Příšernej bordel. Jak si jako tohle smetí mám pak počítat abych věděl, že mě i ty alternativní kašpárci neokrádaj a hlavně že se mi to vyplatí u toho nebo u toho - předem samozřejmě, protože to rušení smluv a okrádání při odstoupení, to je zlodějna samo o sobě? Většina ani nenabízí zjišťovat aktuální stav FUP resp. prozatimního objemu na mý lince ani aktuální stav účtu (včetně všech těch nesmyslů typu volný minuty atd.).
Jo, taky jsem si domů pořídil Voip, a nedávno mi s úsměvem oznámili, že už nebudu muset řešit, jestli volám ve špičce nebo mimo ní a sjednotili tarif. Po prostudování ceníku jsem ale zjistil, že ho sjednotili na tu cenu ve špičce.
Co na tom sejde. No byl to jeden z těch známějších s anglickým jménem napsaným jinak. Chci tím říct, že Voip neznamená, že nebudou zkoušet různé fígle.
jj tez mam voIP a dokonce akci ze volam na pevne zdarma po svete vcetne CR! ma ot jiste podminky a "omezeni" ale funguje paradne! ;-) kdyby mel nekdo zajem o info tak at se mrkne sem http://mujweb.cz/www/ingdragon
Poplatek za rušení smlouvy není okrádání. Telekominíci si za zpřístupnění linky alternativnímu operátorovi účtují několik tisíc (hned na začátku, kdy o ní požádá pro zákazníka). On má v zásadě dvě možnosti. Buď ti to naúčtovat jako instalační poplatek (všem) nebo to účtovat jako deinstalační poplatek (těm, kteří odejdou dříve, než se mu vůbec vrátí hrubé náklady).