Dokud noví virtuálové nezveřejní ceny a podmínky svých služeb, dá se o tom, co nakonec nabídnou, v podstatě jen spekulovat. Ale osobně jsem docela skeptický.
Chystá se toho více, těch virtuálů bude víc . Otázka zní co třeba odborná veřejnost na Lupě čeká?
Zatím totiž žádný , pokud zůstaneme v záběru Lupy, nenastínil že by se zaměřil na zákazníky kteří budou stít nějaké rozumné připojení k internetu.
Tedy jen primitivní a moderní trendy nesledující služby ala Blesk.
To je super, že máte nutkání nám to sdělit. Jen na Vás a podobných se jaksi trh stavět už nedá. U nás Blesk, Tesco a jiní virtuálové zabírají okrajové části zákazníků. Jak říkáte nepotřebujete Internet , jenže ti velcí bez kterých by virtuálové nebyly ano. Protože hovory a SMS dál už neexpandují.
V zahraničí virtuální operátoři nejsou jen lowcost a necílí jen na části obyvatelstva krerý chtějí jen nejlevnější nejořezanější služby. Nejlepší příkladem je třeba virtuál Rebbull, který cílí jaksi na úplně opačné pole zákazníků než Blesk..
Ne vztahuji to na trh tady. lowcost tady = skoro-žádný support a služby pro podnikatele. Okrajové připojení k internetu. Omezené možnosti dobíjení nebo správy třeba přes WEB.
Virtuální operátoři a šedivci jsou v ČR protože velká trojice je vnímána jako drahá ( prostě je) . Nikoliv že by poskytovali i jiné služby.
V zahraničí nejsou virtuální operátoři jen protože poskytují něco levněji, než klasický operátoři. Alle třeba protože poskytují nějaké služby navíc. kteří ti velcí neposkytují. Viz ten zmíněný Redbull
S netěním v mobilu je to u nás taková trága, že v přechodu na Bleskmobil mi to nijak nezabránilo. Nebylo smysluplné připojení před tím, není ani po „vstupu Bleskmobilu na trh“. Tohle kritérium nemělo šanci mé rozhodnutí jakkoli ovlivnit, net v mobilu jsem neměl před tím a nemám ho ani teď.