Jedno je pravda, marketing Mitonu jde (to byla věc která nešla Jyxu :) ) i když je mnohokrát "kontroverzní" - nadhodnocování výsledků a návštevnosti je u Mitonu už průmyslovým standardem ...
nejak nechapu, co noveho bylo vlastne uvedeno do provozu. staticka stranka zbozi.centrum.cz, kde vsechny odkazy vedou na uz davno bezici server heureka.cz?
Neuveritelne preplacane. Evidentne jedinym cilem tohoto "vyhledavace" je vystavit navstevnika masivni palbe reklam a placenych pozic a az nakonec eventualne ukazat to, co vlastne hledal... a nebo taky vubec ne.
Zbozi.cz nebo zbozi.jyxo.cz jsou proti tomu luxusni sluzby.
Buď je to chaos nebo pokračování v jejich brilantní strategii náhodně duálního dynamického brandingu, který dělají poslední půlrok mezi Atlas.cz a Centrum.cz
Ale jinak je od Centra fajn, že zhodnocuje Mitonu projekt, který chtějí prodat Aukru.