Panacek je nejakej chytrej. Jake mas zkusenosti se spolupraci s Martinem Zedkem? BTW: IMHO se neda pouzivat termin "posledni verny" v pripade centra, kdyz lide, kteri jiz v centru nejsou neodesli, ale "byli odejiti". V takovem pripade to totiz jaxi neni nevernost z jejich strany. Touto formuaci stavis vsechny ty vyhozene do pozice krys opoustejicich potapejici se lod, nebo neceho takoveho, coz naprosto neni pravda...
samozřejmně, mohl bych napsat, že Centrum má sice hnusné logo, ale faktický obsah mnohem kvalitnější (aktuálně vs. zprávy atlas), mohl bych napsat, že stejně bude nakonec jediný vítěz - seznam, ale Depeche Mode v Sazka aréně 6. září? Kéž by to byla pravda :)
I ze screenshotu se dá něco poznat. Mně třeba přijde dost dobré, že i na screenshotu mě Centrum zdraví jménem. :-)
Naopak mě překvapuje, že odkaz pro přihlášení není vpravo. Zajímavé je, že se (po vzoru Yahoo?) přesouvá pole pro hledání doprava nahoru -- znamená to, že pro uživatele Centra není vyhledávání primární? Docela to potvrzuje moje odhady.
Trochu mě mrzí, že vzhled vůbec nepočítá s vedením oka po obrazovce na základě barevného ladění ploch. Yahoo velmi pečlivě pracuje s optickou hustotou stránky. Všimli jste si třeba v pravém sloupci, jak se směrem dolu ztmavuje pozadí?
Předpokládám, že jak v případě Atlasu, tak Centra je hnacím motorem změny titulky vrchol inzertní sezóny. Snad i po spuštění zbude čas na doladění detailů a potlačení některých grafických prvků.
No me teda vadi uz na screenshotech pouziti prechodu (takovy ten pseoudo-kov). Nevede to oci k tomu, kde by melo, spatne se mi v tom orientuje.
Velice ocenuju jednoduchy design Google i Seznamu, pastelove barvy. Minimalne Google investuje do usability hodne a je to znat. Pokud mam s necim pracovat denne, neni dulezite aby to vypadalo pekne jen na prvni pohled.
taky bych rekl... ze je to zpatlane nejak narychlo. Dole v odkazech je www.flicker.com ale tuším, že to bylo ušito narychlo, protože by autor preferoval spíš Flickr.com :-)))
Atlas neukázal skoro nic a Centrum vyblilo i to co ještě nemá. Geniální trik jak z konkurence dostat dostat to co chystá. Zvlášť to "moje" vypadá zajímavě. Gratuluji :-)
Zajimava v otazce plagiatorstvi je tema "prumysloveho vzoru" Iva Lukacovice. Ceske portaly povazuji neco za prumyslovy vzor - jinak to vymyslet nejde, ale neni mi jasne, jaktoze Yahoo! a Google vzdy dokazi prijit s necim novym...
Centrum má jiný problém. Nemá dost lidi, zkušení co něco uměli odešli, novým nevěří a celé to outsourcuje. Bude div, když se to podaří spustit v průběhu září.
Ale vážně, v případě Centra (pokud mi ze screenshotů správně dochází logika věci) se mi to řešení jeví docela zajímavě a sofistikovaně - škoda, že není vidět obsah všech těch velkých záložek...
Ještě kdyby si tak všechny ty záložky držely svůj stav, to by bylo docela cool, rozepsat si mail, přečíst si nějaké ty news a přitom o to při překliknutí nepřijít...
Hmm, personalizace... však uvidíme, podle zákulisních
informací to bude právě Centrum, kdo přijde s totální
personalizací! Na Atlas.cz prý bude jen tak částečná.
Jako plagiat me prijde teda centrum. Atlas ma podobne s yahoo akorat ikony. Hlavne atlas tam ma mit udajne nejakou docela zajimavou personalizaci. No jsem zvedav.
Jak se hodnotí usabilita na základě PNG screenshotu?? Jistě, něco to možná naznačí, ale odsoudit to na základě screenshotu je trochu silná káva, nechte to Centrum pustit a pak kritizujte...
Mně se tam libí některé nápady, uvidíme, jak to bude fungovat v praxi.
tohle vypadá dost dobře. píšete o koprování, ale takový Moje! jsem teda jinde neviděl. to si tam budu moct dát, co chci - obrázky i vlastní texty? těším se na to.