Čekat netřeba. Už je to na světě, používají některé streamovací služby ve Státech. Říká se tomu AAS. Nejde o to kolik (jak se za tím honí zde), ale jak, kde a kam.
Oni samozřejmě už vědí, že nejdůležitější je nalézt hranici, kdy už reklama diváka obtěžuje. Proto se s ní líp pracuje, třeba vám ji přistrčí třeba i do pauzy (když máte zapauzovaný stream ve službě).
A jde se na to taky přes peněženku způsobem "dáme ti lacinější službu a k tomu 5 minut reklamy".
Ne, že jako u nás nejmenovaná tv natáhne pracku k tobě i k operátorovi stylem "Nechceš reklamu? Zaplať!"
Nezpůsobí. Youtube už je zavalen reklamou obdobným způsobem a ne každý je ochoten platit za streamování, zvlášť když jiné placené soukromé TV projekty cpou reklamy taky všude. Takže lze spíš čekat rozšíření reklamy i tam, kde dříve nebyla (kdo pamatuje YT před 10 lety?) než to, že by divák od ní dokázal utéct.