Je pravda ,že já si na techniky z Ali nemůžu stěžovat,ba naopak.Vždy se snažili všechno vyřešit ať již přes tel.help nebo osobně,aniž by museli.Znám plno zákazníků jak Ali tak GTS ale i jiných AO tak co se týče rychlosti odstranění závady byl Ali vždy nejrychlejší (aspoň se snažili) což se o GTS nedá říci. Nevím jak jinde ale tady na severu Čech byli v pohodě.Bude jich škoda jestli je vyhážou,což se u GTS většinou stává a co jsem slyšel tak již při sloučení zbude z Ali tak 20 procent.GTS jako jejich konkurent je nikdy neměl rád a tak jim to oplatí.Dělat na živnosťák je na hovno,zákazník nemá přímej kontakt s firmou ohledně svých potřeb a to u jakýkoliv všedných starostí a už vidím jak se svým problémem budu volat někoho,kdo dělá pro firmu servis jako dodavatel.Technici byli vždy jako poslední kolo u vozu ale zákazníci je mají radši než živnostníky nebo help linky.
Diky, po depresivnim vystoupeni p. Rusnaka je to mile oceneni nasi prace, verte ze pokud nam da budouci managment sanci, udelame vse pro to, abychom nase zakazniky nesklamali. Kazdopadne zivot jde dal. Vsem mym kolegum a spolupracovnikum bych chtel podekovat a at uz to dopadne jakkoli, verte, ze bych nemenil. Tech 6 let mezi Vami bylo super.
Jako dlouholety nemaly a velmi spokojeny zakaznika Aliatelu jen doufam v udrzeni kvality sluzeb. Znacka GTS ma podle me se svoji dosavadni reputaci v pristim roce hodne o cem premyslet. Panove technici Aliho, diky za vasi praci a drzte se! A vy jejich novi sefove, prece nas nenechate napospas tem nestastnikum z SPT!
No kazdopadne bude pristi rok po tehle udalosti v kombinaci s privatizaci CT dost zajimavy. Nerad bych na jare sel s krumpacem kopat vlastni linku :-)