No to prave z toho rozhovoru bohuzel moc nevyplyva. Sice se o tom zminujete, ale pak uz tam zadne dalsi vysvetleni neni.
Takze co z toho mene pozorny ctenar pochopi:
a) projeli prvni projekt
b) delaji nejake eshop reseni pro male firmy
c) ma k tomu byt nejaka analyza dat a asi nejaky doporucovaci system
Ale pokud eshop jako takovy predstavuje pouze 10% projektu, tak tomu to interview opravdu neodpovida.
Chtelo by upresnit a rozvest tech zbyvajicich 90% (a ne jen ty +/- 3 vety co tam jsou...
Mimochodem jedna otazka - pokud je backend (datamining, analyza, nejaky den doporucovaci algoritmus,...) hlavni cast projektu (90%), tak proc "ztracite cas" vyvojem vlastniho eshopoveho reseni? Proc nevyvinout ten backend a prodavat ho jako plug-in do jiz existujicich a zavedenych (open source ci placenych) eshopovych reseni?
Diky za odpoved. A preju hodne uspechu...
No ted jste temer odpovedel na jinou moji otazku - tu, kterou jsem se neodvazil vyslovit:
vy pocitate s tim, ze budete sbirat data ze vsech obchodu, delat z ni jednu velkou databazi, tu analyzovat a posilat vysledky majitelum eshopu? Tedy nedostanu analyzu jen o zakaznicich meho eshopu, ale i o zakaznicich ostatnich eshopu? Pochopil jsem to spravne?
Tak tady bych si zacal davat pozor - i jako potencialni zakaznik eshopu... To bych radeji nakoupil jinde. Nejsem paranoidni, ale Google staci jen jeden ;-)
Martine, diky za nazor i otazku.
Tu otazku uz jsem tento tyden jednou dostal. Prodavat pouze plugin samozrejme dava smysl. Ja vychazim ale ze dvou veci:
a) Nejsem Steff Bezoz, takze ta data musim nejdrive ziskat, navic s ohledem na globalni trh
b) Potrebuju mit nad nimi kontrolu, vzhledem ke konecnemu vystupu nemohu riskovat zasah kohokoliv dalsiho do sberu dat (coz vylucuje predstavu rozsirit vse od zacatku mezi open source)
To neznamena, ze konecny plugin s vystupem pro koncoveho zakaznika nemuze byt i pro jine systemy, os vcetne.
Proto informaci pro mene pozorne ctenare nepovazuji za spatnou
Google je opravdu jeden. Jedna vec jsou prodejni a druha osobni data.
Analyzu dostanete pouze o svych zakaznicich.
Jako kupujici se samozrejme nebudete muset obavat zneuziti osobnich dat.
Snad jsem vas uklidnil:)
Ale v kazdem pripade diky, je dobre vedet, jak a co muze pusobit na lidi a ceho se vyvarovat pri prezentaci.
Diky za otazky.
Nepovazujeme se za konkurenci GA, analytika je meziclanek. Ale je to casta otazka, prvni, kdo mi ji polozil, byl Tomas Cupr ze Slevomatu. Kdyby slo o samotnou analytiku, tak tech systemu znam vice, treba BrainSins nebo reseni postavena na CRM systemech.
Nas smer jsme si urcili mimo stavajici systemy a konkurenci.
dobry den,
chapu-li to tedy spravne, pak se strucne receno vyuzitim vaseho reseni /za predpokladu, ze napr. konverze meho shopu budou lepsi nez konverze zbyvajicich konkurencnich shopu v platforme/ se budu aktivne podilet na zvyseni jejich zlepseni.
Lakonicky .... vas analyticky modul zjisti rozdily, posoudi nejak duvody a vyda doporuceni /udelejte to a to ... franta s pepou to tak delaji a maji 2x lepsi cisla/
jen pro zajimavost .... co rekne Frantovi a Pepovi?
diky za odpoved a hezky den