Vlákno názorů k článku Nuda v Brně od Petr Kratochvíl - A ještě bych si dovolil jednu poznámku. Lidé...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 10. 2003 10:56

    Petr Kratochvíl (neregistrovaný)
    A ještě bych si dovolil jednu poznámku. Lidé už jsou dnes zhýčkaní a líní (to soudím samozřejmě podle sebe), takže je nenadchne, když je forma prezentace "statická". Některé stánky nápadně připomínají socialistické obchody v 80tých letech. Po stranách skleněné vitríny plné úžasných výrobků, uprostřed pultík s odbarvenou blondýnou a za ní stolek, kde se v lepším případě cpe nějakej tlusťoch sušenkama, v horším případě se tam nalejvaj dva manažéři firemní lihovinou. To je opravdu lákavá prezentace firmy.
    Stejně divné jsou i pouťové atrakce velkých firem, kde tentokrát vyhrál erortel. Myslím že na matějské by jejich stánek zaujal, takhle jsem si jen pořádně prohlédl hostesky a šel pryč.
    Petr Kratochvíl

    PS: ač je to paradox, nejvíc mě potěšil microsoft, který si dal s výběrem "hostesek" opravdu práci. Jinak invex stál za...
  • 7. 10. 2003 22:13

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Byl bych k tomu dost skepticky - a ne kvuli managementu BVV. Odborniky nalakas na novinky. Mas obrovske vystaviste a chces ho alespon castecne zaplnit. Kvuli navsteve jedne, byt' sebeskvelejsi preentaci novinky ti tam moc lidi neprijede - musis jich mit trochu vic a pokud mozno trochu vic pro kazdy smer zamereni takovych odborniku (protoze odbornici jen jednoho smeru ti rozumnou navstevnost nevygeneruji). A moc novinek mit stejne nebudes, protoze nikdo s nimi na INVEX uz cekat nebude. Druha moznost nalakat je na zajimava "nenovinkova" temata - jenze se zase musis trefit vyberem tak, aby tam kazdeho zaujalo alespon nekolik temat. To neni jednoduche, obzvlast pokud chces mit nejakou masovejsi ucast. A navic, v tomto pripade, se nam nejak uplne vytratila potreba nejakych vystavovatelu ...<P>Doba podobnych masovych vystav ve vetsim poctu je proste pryc. Prezili se. A jedine co jde delat je propad zpomalovat.
  • 7. 10. 2003 12:09

    Michal Krsek (neregistrovaný)
    Napada me pouze jedna (a to jeste pri soucasnem managementu BVV asi nesplnitelna) idea k zachrane. Musi pripravit program, ktery odbornou komunitu prilaka zpet. Nemyslim, ze je cesta rozdeleni Invexu, ale spis cesta odbornych (a podotykam, odbornych - nikoliv odborne se tvaricich) konferenci. Jenze to chce stravit cely rok pripravou s nejistym vysledkem :-(
  • 7. 10. 2003 11:59

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Ja vidim hlavni problem nekde jinde - dokonce bych rekl "opacne". INVEX byl dlouha leta vystavou inovaci (ma to ostatne i v nazvu). Mnohe firmy cekaly s uvedeni vyrobku na trh na tuto vystavu a tam pak se predhanely v tom co mit BUDOU nebo zcela cerstve MAJI. Cela vystava pak byla zamerena technologicky a byla vhodna k tomu, aby ji navstivili odbornici, prohledli si co je noveho v oboru a s sebou pripadne vzali nekoho, kdo si uz seriozne promluvil o pripadnem obchodu - ale jen vyjimecne doslo k jeho vyslednemu uzavreni.

    Postupem casu ale poradatele kvuli "mohutnosti" na vystavu pousteli kde-koho. Bez ohledu na to zda ma konkretne co nabidnout. A tak se prevazujicim vystavovanym objektem staly veci ktere uz kazdy (mysleno mezi odborniky) davno znal. To prilakalo spoustu laickych navstevniku, ale odradilo ty odborne - v tom kravalu nebyl klid na ustni povidani, nelze ziskat tistene dokumenty (ty uz davno sesbiraly tisice pobihajicich "sberacu papiru") a vubec - je tezke najit nejakou (zajimavou) novinku. Prestala-li jezdit odborna verejnost, stala se vystava zbytecnou pro vystavovatele-inovatory. Venovat se "davu sedivych" je narocne a stejne to neprinasi vysledek. INVEXu zmenu z vystavy inovativni na vystavu masove-spotrebni neprezije. Vazne pochybuju, ze se vystavovatelum ucast na vystave ekonomicky vrati (a na vine nejsou primarne ceny BVV - ta ucast ma proste naprosto mizivy efekt co se prilivu zakazek tyce) - procemz "mimoekonomicky" stimul "kdo nebyl na INVEXu neznamena nic" uz davno neplati. Ano, INVEX ma stale vysokou navstevnost, nicmene, soucasne slozeni navstevniku je "hluche" a neprinasi vystavovatelum nic.

    Zkratka - ucast na INVEXU se stezi vyplati i s nulovym najmem (i bez nej jsou totiz naklady na prezentaci nenulove). Vysoke ceny BVV zpusobi "jen" to, ze si to vystavovatele uvedomi rychleji ...

  • 7. 10. 2003 10:42

    prasatko (neregistrovaný)
    Osobne cely problem vidim v nenazranosti BVV. Co si pamatuji, tak se ceny zvedaly rok od roku tak brutalne, ze to firmy zacaly hromadne vzdavat. Ono se totiz vyplati pozvat si sve stale zakazniky na vikend nekam na hotel a tam jim to nalejt do hlavy primo. Pokud k tomu jsou ruzne doprovodne akce (bazen, golf, motokary a podobne), tak jsou spokojeni vsichni a vysledek je vyrazne lepsi nez na Invexu. Proste chtej hrabat tak hrabou... rezou si pod sebou vetev. Ale ze s tim nic nedelaji me je zahadou - vzhledem k tomu, ze se uz cca 4 roky pise jak to tam stoji za backoru.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).