+1,Ano...to je taktika,která počítá mimojiné s nutnou obměnou,pokud se něco pokaká po záruční době,ale nejsme Pražáci co si to možná mohou dovolit se udržovat na technologické špici,na venkovském a menších městech je to jinadší,tam ta technologická špice není až tak atraktivní a zajímavá a tak nedůležitá na investici TV.
Hold vekováci a mimopražští nejsme hold technologic profi fanatici...
To je taky pravda, ale je to dvousečná zbraň, která se může obrátit proti výrobci. Zákazník si totiž stejnou značku podruhé zřejmě nekoupí. Sám jsem zvědav, kolik vydrží můj Philips 9603. Zatím hraje 20 měsíců, 18 hodin denně bez jediné chybičky. Pravdou je, že kdyby se mi pokazil těsně po záruce a oprava by měla stát třeba mezi 5 - 10 tisíci, tak ji raději vyhodím a koupím novou.
Výrobci jsou opravdu naivní, ale mají jedno mocné eso v rukávu - životnost. Není pro ně nějaký zásadní problém vyrábět televize, které se pár měsíců po vypršení záruční doby pokazí takovým způsobem, že se vyplatí koupit novou televizi. Říkal mi jeden známý, že měl různě v rodině 5 samsungů různých typů a všechny se pokakaly asi po dvou a půl letech. Náhoda?