V cem je problem s HW akceleraci grafiky? Grafika se neda virtualizovat tak, aby si uzivatel interaktivne urcil, ktery z paralelne bezicich OS bude HW akceleraci pouzivat? Jasne, ze ted to nejde, ale za nekolik let to muze byt uplne jinak. Treba prave proto, aby lide mohli pouzivat Windows na hry.
jenomze pruser bude v tom, ze vetsina lidi ma doma Windows na hrani, kdyby pracovali, tak by uz davno mohli mit linux (aniz by to vetsina z nich poznala). V te vasi virtualizacni technologii je totiz problem s hardwarovou akceleraci grafiky. zkuste si v necem takovem nainstalovat nejakou hru.
Ja to vidim uplne jinak. Kdyz pro pripojeni na Internet budete pouzivat Linux a MS-Windows vam pobezi ve virtualnim stroji bez primeho pristupu na sit, tak zadne zaplaty od Microsoftu potrebovat nebudete. Akorat virtualizacni technologie budou muset jeste trochu uzrat, aby to slapalo dostatecne rychle. Hadam, ze ctyr a vicejadrova CPU s podporou virtualizace s tim nebudou mit zadny problem.
Jak jsem již někde psal, MS přispívá k šíření virů po netu. Tímhle opatřením to bude ještě x krát více. A přitom stačí tak málo, nevyhazovat prachy oknem a udělat tohle : MS Windows včetně MS office 500 Kč za kus (technická podpora, či další verze windows za peníze), možná by vydělali víc než teď a s minimálními náklady na zastrašovací reklamu.