Vlákno názorů k článku O klesající sledovanosti amerických blockbusterů podruhé, na paškále zůstává Prima od Michal Kubeček - Nejen že do kina chodí jiní lidé, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2016 1:31

    Michal Kubeček

    Nejen že do kina chodí jiní lidé, ale také jich tam chodí čím dál méně. Abych pravdu řekl, vůbec se nedivím. Bylo by překvapivé, kdyby kombinace stále rostoucí technické kvality domácího sledování a stále upadající kultury prostředí v kinech takový efekt neměla.

  • 4. 6. 2016 10:57

    Rogue 11

    Petr Pavel: Až bude nějaký zdroj, který shrne sledovanost všech filmů v televizi do nějaké tabulky, jako to mají třeba ve Španělsku, rád takovou "analýzu" udělám... A v cizině to funguje stejně jako u nás. Lidi chodí na ty samé zahraniční filmy a na nějaké kvalitní domácí kusy. Já bych to otočil, to co funguje u nás, nefunguje v cizině. Tam lidé chodí v globále o trochu víc na vlastní produkci než na cizí (Polsko nebo Francie). U nás 2015 nejnavštěvovanější film na 12. místě, jinde vždy jeden v TOP 5 a druhý v TOP 10. Kdo si to dá dohromady a nebude věřit bludu, že Prima je slepice snášející zlatá vajíčka, musí zákonitě přijít na to, že speciálně u nás lidi chodí na českou produkcí míň. Pokud nejde o výhradně české specifikum typu Kameňáků a nebo Babovřesků (Babovřesek??) našeho známého domácího kutila Trošky.

  • 3. 6. 2016 12:20

    bez přezdívky

    "Analýza" by měla nějakou vypovídající hodnotu, kdyby zjišťovala procenta amerických velkofilmů v rámci našich komerčních stanic. U veřejnoprávní se nedají vyfiltrovat lidé, kteří se dívají jen proto, že film není přerušovaný reklamou. ČT nezáleží (nemělo by) ji na sledovanosti, nemusí si na sebe film vydělat atd.. Takže se zařazování řídí jinými principy. Dobrá...I kdyby se zabýval situací u všech našich celoplošných televizních stanic a výsledek jednoznačně prokázal, že je o americké velkofilmy u ostatních televizí zájem, tak bych chápal požadavek na vedení Primy ohledně zařazování této produkce. Ale...Tento dlouhý, graficky hezky zvládnutý článek, míchá pověstná jablka s hruškami a snaží se nám namluvit, že to, co funguje jinde v cizině, musí fungovat i u nás. Nemusí a často nefunguje.

  • 3. 6. 2016 8:37

    bez přezdívky

    Vycházet z návštěvnosti kin a tím si myslet, že diváci tv chtějí US filmy i v tv je hodně špatné porovnávání. Do kina chodí jiní lidé než koukají na tv. A při porovnávání sledovanosti tv v jiných zemích je vidět, že nikde US filmy nejsou nejvýše. Je to takový blabol, celý článek.

  • 3. 6. 2016 0:31

    Pavel.P.

    hrušky s jabkama, jak jinak a už podruhé

    celý tenhle článek nemá smysl stejně jako ten první, tyhle hausnumera totiž nikoho nezajímají, protože za Singrem taky stojí čísla a stojí za ním velice konkrétní čísla, a to procenta sledovanosti a hospodářský výsledek

    a obojí, zvlášť po jisté době to první, je pro Primu tak pozitivní, jak si jen Singer může přát, takže různé psychopatické a nesnášenlivé individua si můžou psát co chtějí, stejně na tom nikomu a už vůbec ne někomu z prosperujícího média jako dnes Prima nepohybně je, nezáleží... a nemůže na tom záležet ani nikomu, kdo vede jaksi normální život, kde je televize sluhou a ne pánem a ani ve snu by mu nenapadlo rozebírat něco tak hloupého jako vyjádření ředitele soukromé televize

    je neuvěřitelé, že tímhle redakce otravuje čitatele

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).