To jsi mě špatně špatně pochopil. Reklama jako taková mi nevadí. Vadí mně, jak s ni pracují na Primě. Že ji úmyslně nasazují přesně do začátku pořadu. A není to přesah minulého pořadu, ale úmyslné programování. Zákon to nezakazuje, tak co... A bude hůř, jestli členské státy odsouhlasí novou evropskou směrnici :-(
To je ale hloupá výmluva. :-( Tobě vadí reklamy? Vždyt jsi psal, že ti reklamy nevadí a proto nemáš důvod si platit za přehrávání z videotéky bez reklam. V tv je reklama také daní za sledování zdarma. Ach jo. Byl jsem rád, když nový šéfredaktor napsal, že se nevyhýbá článkům od čtenářů, protože mi kromě recenzí Digizone přišlo jen jako PR oddělení několika firem. U PR zpráv očekávám ohýbání reality k vlastnímu prospěchu a mrzí mě, že se stejný nešvar objevuje i ve tvých článcích, na kterých jde vidět kus odvedené práce. Ne jen přepis PR článků.
Petr Pavel: No vždyť jo, jablka s jablkama. Seznam dává reklamu a Prima dává reklamu. Jen platforma je jiná. Uváděl jsem to taky proto, že Seznam s tím vyšel den po Singerovi. Jako tím jsem myslel, ať si Singer zase až tak netahá triko, kdoví jaký je borec, protože si myslím, že to programový nasazování reklamy přesně do začátku dalšího pořadu nevytáčí jenom mě. Když má seroš začít ve 20:15, tak by taky plus pár minut začít měl. Ale ne, že přesně ve 20:15 začne reklama, která i se vší omáčkou okolo trvá 10 minut a seroš začne v 20:25. Specialita Primy, hlavně na Love a hlavní. Proč se vůbec tisknou televizní programy a proč za ně lidi vyhazujou peníze?
Protože on o tom prostě nic neví, vždyť to vidíš, co za blábol opět napsal... všechny ty jeho pseudoargumenty jsou směšné a vůbec nemají s tématem nic společné... A vůbec, vždyť v tom článku ani o žádnou objektivitu a statistiku nejde, celý ten pokus o statistiku slouží jen jako zástěrka jeho frustrace a útoků na české diváky, je to opravdu smutný a frustrovaný člověk
Opět jediná reakce autora jako u předchozího článku:
Míchat hrušky s jablky začal pan generální tím, že řekl pouze "divák", aniž by upřesnil o jakého diváka jde. Jestli o "diváka televizního" nebo "diváka TV Prima" nebo návštěvníka kina. Já jsem jen na jeho hru přistoupil. Takže ano, je možné, že míchám hrušky s jablky.
Jediný, kdo to pochopil dle mého zcela správně, byl Martin J.
A to, že za Singerem stojí sledovanost a čísla, tak k tomu dodávám jen "ROFL" :-D :-D
Celá slavná Prima za reklamy utržila stejně jako Seznam.
V TOP 50 televizní sledovanosti loňského roku, a to prosím nic vycucaného z palce, ale přímo z ATO, se ani v jedné sledované skupině nic ale vůbec nic vysílané Primou neobjevilo.
To, že některý týden povyskočil nějaký jejich kus o hodně výš na žebříčku, má naprosto nulovou vypovídací hodnotu, prostě se zrovna trefil do vkusu sledujících.
Pročpak asi za jediný měsíc cítili jak programový tak generální ředitel potřebu sdělit médiím, že se jim daří ? Protože to jejich tak vychvalované programové schéma postavené na vlastní tvorbě cílovku prostě netáhne a raději sledují konkurenci. Akcionáři jsou znepokojeni :-)
A vykládat o něčem, že je to úspěšné, když to s přehledem ve sledovanosti porazí i předpověď počasí u konkurence a to o celý půl milion, je jednoduše úsměvné.
Pan generální prostě signalizuje, že penízky se rozkutálely do kapes spřátelených tvůrců, takže minimálně po celé prázdniny budou reprízy repríz a vymetání spodních polic archívů. Jsou lidi kterým to stačí...