Vlákno názorů k článku O prefabrikovaných graficích, záhonu kytek a logu iDnes od Filip Rožánek - Pixy, s tím "logem" deníku DNES je to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2005 11:48

    Filip Rožánek (neregistrovaný)
    Pixy, s tím "logem" deníku DNES je to ještě horší. Pokud doufáš v přizdobenou Helvetiku, pak dovol, abych tě seznámil s krutou realitou. Jestliže "logo" iDNES je alespoň sklopené a obarvené, tak "logo" DNES je prostě jen napsané v jednom ze standardních písem z Adobe FontFolia a obarvené na červeno. Nic víc. A až já si vzpomenu, co je to za font...
  • 18. 1. 2005 12:10

    eeos (neregistrovaný)
    dyk je to stejne jedno cim je logo udelane.. pro BFU to nic neznamena.. nezna nejake fontfolio.. a i kdyby.. je mu to burt a sumak.. on chce cist noviny nebo clanky na webu.. zbytek ho nezajima.. na "styl" jsou casopisy a na Internetu to nikoho nebere.. prednejsi je ucelnost..
  • 18. 1. 2005 12:30

    Viktor Janeba (neregistrovaný)
    Tady se budu trosku hadat: nechapu, co je kruteho na realite, ze se nevyprasi font, ktery delal kreslir s citem, umem a vzdelanim. 100× lepsi je ve vetsine pripadu pouzit hotovy vyvazeny rez nez ho z touhy po originalite "prizdobit" (= vetsinou vyprasit).

    Klasicky priklad je ono Vase vyjadreni "alespon sklopene". Co to sakra je, "sklopene"? Jakoze je to falesna kurziva? Nebo snad hyperfukce "skew"? BLEEEEE... hnus svinstvo diletantstvi.
  • 18. 1. 2005 13:46

    Filip Rožánek (neregistrovaný)
    Hádat se nemusíme, v principu s vámi souhlasím. Ano, jistěže je lepší, pokud se pracka kreativce neodváží nabořit vybroušený řez. Má poznámka však mířila spíš k situaci, kdy grafikova práce končí tím, že obarví písmo.
    Ten nápis DNES není nijak zpracovaný. Je prostě jenom napsaný a obarvený. Když sekretářka přesně totéž udělá ve Wordu, také tím nestvořila logo. Chápu sice, že se s tím velmi snadno pracuje a snadno se od toho odvozují třeba záhlaví jednotlivých sešitů novin, jako logo to však nevnímám.
    Nu, ale počkejme si, jestli se někdy vlastníci logo DNES rozhodnou změnit. Třeba ho s velkou pompou změní na dynamický, moderní a seriózní Courier :)).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).