Vlákno názorů k článku O prodejích elektra na internetu realisticky aneb Kamenné obchody stále s převahou dominují od jirka - Tomu, co pisete uplne nerozumim. Podle meho je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 12. 2010 13:41

    jirka (neregistrovaný)

    Tomu, co pisete uplne nerozumim. Podle meho je clanek od cloveka, ktery neni zaslepenym fanouskem jednoho ze zpusobu prodeje.

    Docela rozumim panu Slamovi, proc nepsal Hlavenkovi. On se ho prece taky na nic neptal. Navic jej otiskla sama Lupa ne?

  • 15. 12. 2010 21:05

    xxx (neregistrovaný)

    Naopak i myslím, že toto je správný postup a plně souhlasím s postupem pana Slámy. Nechápu, jak se někdo jako pan Hlavenka, můžu dovolit psát takové bláboly a jestli mu za to někdo i platí, tak pak je lupa.cz neprofesionální web...

  • 15. 12. 2010 13:58

    Patrick Zandl

    Lupa je oborové médium a dává příležitost pro výměnu názorů lidí z oboru. Jiří Hlavenka má za sebou v eshopech dlouhou historii, Pavel Sláma především v kamenném prodeji a také eshopech, názory obou jsou od nás relevantní. Ano, tam, kde chybí data (a tady chybí, respektive jsou sporná), nelze než stavět na osobních pohledech lidí, kteří do toho vidí. Jak vidno, oba "z toho" vidí něco jiného. Dopad na vaše podnikání a na vás si musíte promítnout sám, to už je vysoce individiuální.

  • 15. 12. 2010 12:01

    David  Lörincz

    Vážený pane Slámo,

    bohužel se musím připojit k některým k předchozím názorům diskutujícím a vyjádřit mé obavy a využití solidního média pro konkurenční boj a špinění všech okolo. Připomněl jste mi toho malého kluka, kterému maminka vezme lízátko a on se začne vztekat a kopat kolem sebe.A to berte prosím s velkou nadsázkou, protože si Vás jako profesionála v oboru velmi vážím.

    Některé články pana Hlavenky jsou opravdu mnohdy vycucány z prstu a často se nezakládají na pravdě, ale na to už si čtenáři Lupy zvykli a už se mnohdy ani nesnaží o polemiku a tyto články berou spíše jako osobní názory člověka, který určitě má vzhledem ke své profesní kariéře k tématu co říci.

    Myslím, že je dobře, že jste se ozval a reagoval na skutečnosti, které rozporujete, ale nemyslím si, že je pro Vás a obraz Vaší firmy dobré, že jej Lupa.cz otiskla veřejně. V případě, že jste s daným článkem nesouhlasil a zdálo se Vám, že mohl poškodit Vaší firmu, bylo by na místě probrat článek od pana Hlavenky s panem Hlavenkou nebo redakcí Lupa.cz a v případě, že by se ukázal Váš rozpor jako oprávněný, bylo by dobré, aby tuto opravu a případně omluvu zveřejnil přímo pan Hlavenka.

    Přeji mnoho úspěchů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).