Omluvu posilali vsem. Mne neuctovali demontazni poplatek po mem vypovezeni smlouvy. Stejne by ale nemohli, protoze v moji smlouve pred 2 roky zadny takovy polatek nebyl stanoven.
Dovoluji si vam dat k dispozici email ktery jsem dostal od Tele2 jako vyjadreni. Zaroven si dovoluji upozornit uz jste zkusili se na tele dovolat treba v nedeli. To ze nezvedaji telefony je naprosto bezne i ve vsedni den a dovolani znamena i nekolik hodin zkouseni. A toto je jejich upozorneni na blizici se obdobi. O omluve nebo snad dokonce kompenzaci ani slova ba naopak upozorneni ze jestli vam nepujde treba elektrika tak budete jeste platit.
Vážení zákazníci,
společnost TELE2 s.r.o. bude v období mezi 28.7.2003 až 20.8.2003
zajišťovat realizaci rozšíření kapacity své sítě v lokalitě Praha.
Žádáme Vás, abyste ve výše uvedeném období žádným způsobem nevypínali
uživatelské jednotky. Případné vypnutí jednotky bude generovat servisní
zásah hrazený zákazníkem.
Zároveň Vás informujeme o skutečnosti, že v termínu 9.8. a 10.8.2003 bude
docházet - v souvislosti s rozšiřováním kapacity sítě - k dlouhodobým
výpadkům připojení k Internetu trvajícím až několik hodin a týkajícím se
jednotlivých přípojných bodů (časy a termíny výpadků konektivity budou u
jednotlivých zákazníků různé). Za případné výpadky konektivity se Vám
předem omlouváme.
>využíváme cca. 2 roky někdy s menšími někdy však s většími výpadky. Kdyby jsme měli v naší lokalitě jinou možnost levného bezdrát. připojení tak už jsme dávno někde jinde.
To je typicke cesky pristup ! "Ja to pouzivam, ale jsem vlastne nespokojen, ale presto tam jsem a budu!"
PROC ?
- hlavnim duvodem pro vyber je cena.
Verim, ze mate pravdepodobne i Oskartu. Proc ? Je to levnejsi nez T-M nebo Eurotel. Az Oskaru spadne na chvili sit, tak budete sice kricet, nadavat a vyhrozova zahozenim karty, ale nakonec zustanete.
Nekteri lide chodi do formanky na obed, protoze je to levne. Jiny si voli cistou restauraci a plati vic. Nekteri vsak chodi do formanky, aby to meli levne, ale vsude pak krici, ze je to des, protoze je tam zakourino a zachody spinave no a proste neco strasneho a kdyby vsak byla v okoli cista kvalitni restaurace za stejnou cenu, tak tam hned zacnu chodit ! (hmm to asi vsichni)
Ne nebudete ? Proc ?
Cista restaurace ma vyssi naklady. Stejne tak stoji kazdeho ISP napriklad servis 24/7/365 nebo garance sluzeb 99.9%.
UPC ma proto garanci tusim 2 dny, TELE2 tusim 5 dni.
TELE2 a OSKAR nemaji infolinku o vikendech ......
Mate zde vsak jine spolecnosti se servisem 24/7/365 a SLA 99.9%, Eurotel a T-M s infolinkou 24/7, ale to jiste vsichni dobre vite a stejne tak dobre vite, ze je to drazsi.
Nechci timto snizovat kvalitu site UPC, TELE2 ani OSKARA !
Jen chci rict, ze nelze mit vse a je na kazdem, aby si vybral to, co mu vyhovuje a s cim souhlasi ve vseobecnych podminkach a pak si nestezoval, ze mu to vlastne nevyhovuje.
Kdyz mam 384 tak ji mam mit,ta 384 neni garantovana.
Nevim na co si stezujes za tech par korun co platis.
Kdyz se ti to nelibi bez pryc.
Navrch co by si chtel ,kdyz cele Tele 2 ma vseho vsudy 20lidi v CR i s reditelem.
Ve svete je TELE 2 zcela neco jineho.
Problemy ma TELE 2 hlavne s vytizenosti jednotlivych bodu a tudiz malem pasmu,ktere si koupili za 20 mega.Proste se jednodusse se do 7Mhz,ktere maji prideleno "nevejdou" protoze uz by presahli pasmo.Je to dano jejich technologii.To je vse.
Breezenet, Breezeaccess, AP, neAP, ono to je celkem zakaznikovi asi jedno, ze. At si klidne pouzivaji treba kulickova pocitadla k vypoctum a mohou psat i husim brkem.
Kdyz mam mit 384, tak at ji mam. Kdyz nemam, protoze neumeji na jednom HW nastavit dva rozdilne systemy distribuce, nebo to mozna ten HW neumi, tak at jdou k sipku.
Ted jsem dostal neoficialni informaci, ze to neumi HW a ze bude behem srpna probihat upgrade firmware. Pokud to je pravda, tak jsou to gauneri, protoze moc dobre a dopredu vedeli, ze stare zakazniky poskodi na nekolik mesicu a hamizna a neseriozni snaha utrhnout na nove tarify a levnejsi ceny dalsi hejna zakazniku je stavi do role velmi nesolidni a podfukarske firmy, Svedsko neSvedsko, jsou stejni jako firmy Ceske :-( Na vrch huj, dole fuj. Jesteze jsem dal jiz tu vypoved.
Prave ze dnes to jiz nechodi jako drive! Ta zmena nastala jak jsem psal v dobe, kdy prave zavedli ty nove tarify. :-(
Jak to funguje u Breeze fakt nevim, znam to jen u technologie Wi-Fi a nedovedu si ale predstavit, ze by se to nastavovalo na prijimaci. Predstav si prijimace nastavene na MIN 64 a MAX 128. Kdyby prijimace pozadovaly od vysilaci stanice i jen minimum, muze nastat situace, ze celkovy pocet prijimacu a celkove pozadavky na kapacitu mohou presahnout kapacitu vysilaci stanice. Takove reseni se mi zda ulitle.
Kdyz naopak vysilaci stanice bude pridelovat prijimacum ze sve kapacity podle IP adresy nejaky usek, tak takova situace by nastat nemela. Nejak mi to pripomina ze kdyz bych chtel k 1/2" roure pripojit 20x 1/4" rouru. Voda z te 1/2" jich tolik proste nenakrmi a hned to u te zdrojove 1/2" vidim.
K tomu CZFree.Net to ber s rezervou. Moje Vrsovice jsou pravda udelany podle ideologie CZFree.Net, ale nemaji s nim proakticky jinak nic spolecneho. Mame vlastni individualne domluvenou trasu s konektivitou na Internet a nejsme idioti a hlidame si vytizenost provozu. Jsem celkem spokojeny. V jinych ctvrtich a sitich CZFree.Net zdaleka neni takova pohodicka. Ono to je tim, ze ta sit je dilem mladych nadsencu, amateru a dost velkych mnohdy i patlalu. Pojem zodpovednost, spolehlivost, solidnost a pod. je jim zcela cizi ...
MIN 128 a MAX 384 a jelo to neco mezi, pri volne lince tech 384 (ono to bude asi na transportni vrstve a ne aplikacni, proto tech 350?)
To jsou interni parametry a podle mych info nastaveny ne na AP, ale na prijimaci stanici, tak nevim, je tu nekdo expert na Breezenet?
Ale oni tento tarif ze zacatku klidne nechavali (mimo Prahu na MX 1Mbps), protoze byl limit dat.
Jestli ti to ted chodi jinak, anebo spise to chodilo okolo dubna a kvetna, tak to bylo tim ze to prenastavovali, ted uz to snad musi chodit normalne, ne? I kdyz ty stary tarify chteji zrusit, na pocitanych datech nic nevydelaji a stoji je to vic, nez nepocitany data.
Jestlize mas na Czfree mene vypadku a mensi kolisani rychlosti nez na T2, tak dej urcite vedet, to me zajima.
Z toho si pánové nic nedělejte. Už 2 dny mi v Brně nejede od Eurotelu GPRS, tedy i internet. Nejprve chtěli svalit vinu na můj telefon, ale po mém ujištění, že mi to u ostatních mobilních operátorů jede, to konečně předali technikům. Za celé 2 dny to nebyli schopni opravit a jsem zvědavý, za jak dlouho to dají do pořádku.
Vim a tusim tvuj problem a je mi te skutecne lito. Takova situace se resi velmi spatne, pokud do toho clovek nechce nacpat vic jak 2.000,- Kc mesicne :-(
Ja mel to stesti, ze jsem minuly rok touto dobou nasel CZFree.Net a ze mne inspiroval a ze se podarilo ve Vrsovicich to zpachat. Tuto sanci nema moc lidi. Zkus se podivat na www.czfree.net zda nenajdes nekde kolem sebe nejake vysilaci AP kam by ses mohl pripojit. Treba budes mit stesti.
Taky nejsem moc natura na buzerovani, ale poslednich cca 7 let ukazuje, ze to je nutne se ozyvat, buzerovat a pripadne kazdeho poslat treba i do prdele. Jinak to proste bohuzel nefunguje :-(
Jsem na tom skoro stejně. Po roce a půl téměř perfektního fungování, kdy rychlost poklesla výrazně pod 384 kbps jen výjimečně, je to teď podstatně slabší, ale je fakt, že pod garantovaných 128 kbps rychlost neklesne.
Platím okolo 2500 měsíčně, ale přejít z tarifu Economy, který má být do konce roku zrušen, nemám kam.
Tele2 jsem si přídil, protože potřebuji data stahovat a surfovat především rychle, stejně tak na práci z domova se uživí rychlá linka. A 384 kbps je tak akorát.
Jako alternativu mi Tele2 nabízí rychlost MAXIMÁLNĚ 192 kbps, bez jakékoliv garance, za 1750 Kč, nebo pak garantovaných 64 kbps za 3950 Kč. Obě varianty jsou pro mě podstatně horší než to, co poskytují nyní.
Do konce roku je ještě 5 měsíců, třeba se naskytne nějaká lepší možnost.
Nevím, co se v Tele2 děje, ale někdy od jara to s nimi jde od desíti k pěti - a tak dobrý provider to byl.
Hehe tak to je fakt dobrý, já si nestěžoval, protože jsem brzy zjistil že to je v celé ČR a navíc nebylo ani komu. A psát rozhořčené emaily se mi nechtělo. Koukám ale že jsem měl :-) Asi mají pocit že si výpadku všimli jen lidé co si stěžovali !!!!!!
V dobe podpisu smlouvy zadne MIN a MAX nebylo !!! Byla inzerovana jen linka 384 kbps a limit dat. Zcela dole v nabidce byla poznamka, ze v ojedinelych pripadech muze obcas rychlost poklesnout na 128 kbps. Zadnou zmenu smlouvy jsem nepodepsal a nebyla mi ani oznamena a ani nemohla. Na zmenu smlouvy musi byt vzdy dva. Nekdy staci jeden jak je videt a ten gauner to resi tak, jak to popisuji. Asi o zakaznika platiciho 1.312,- Kc nemaji zajem ...
Realita po dobu dvou let byla, ze pres den jsem mel tak nejak okolo 350 kbps a od 18:00 do 08:00 celkem bezne 512 kbps. Musis uznat, ze kdyz ted mam pres den 38 kbps ÷ 140 kbps a pres noc 64 kbps ÷ 160 kbps, ze to je o zcela necem jinem a zvlast kdyz realita je spis u te dolni hranice :-(
Na prijimaci to nastavene nemuze byt ani omylem! To samozrejme se nastavuje na vysilaci AP zakladne. Ano, znam rychlosti Basic a Profi, ale ja nic takoveho pred 2 roky neobjednal !!! Objednal jsem 384 kbps s garantovanou 128 a s limitem 200 MB za 1.312,- Kc mesicne !!! O to GO !!! Jejich dnesni cachry mne nezajimaji a nemam je ve smlouve. Potreboval jsem slusnou rychlost i za cenu maleho limitu dat.
No, uznavam, ze alternativ jinych a kvalitnejsich za podobne penize, ze stejne moc neni. V mem pripade mi to dnes nevadi, protoze jsem sice vyspulil cca 22 tisic, ale ve Vrsovicich co bydlim jsem zridil privatni pripojeni Wi-Fi na principu CZFree.Net a dnes mame pripojenych cca 22 lidi a moje soucasna 128 kbps je skutecne 128 kbps a jeste o dost levnejsi.
jeste doplneni, ta prvni je MIN a ta druha rychlost je MAX, prijimac by mel podle nejakeho algoritmu v souvislosti s zatizenim site jet neco mezi tim...
jo ty zensky na telefonu to je des a maji (meli) nefunkcni ustrednu, pokud tomu trochu rozumis tak zadej ze chces spojit na techniky ty tomu rozumej ale jsou tam asi jen v prac. dobe.
hotline je ale pro BFUcka, takze se da pochopit ze na hotlajnu nejsou specialisti, ale ta blba ustredna co ani nedava hlasku to je fuj - a to chteji prodavat telekomunikacni sluzby?
Vidim zde dost nadavek, ale obavam se ze nejsou zcela seriozni. Ja jsem u TELE2 cca 2 roky a mel jsem tu nejlevnejsi variantu za 1.312,- Kc a fungovalo to skutecne velmi dobre. Za celou dobu jsem mel delsi vypadky cca 4x, ale byly avizovane predem a cca 3x velmi kratke neavizovane. Takze skutecne jsem si celkem nemohl stezovat. Odbornost techniku a hlavne zakaznicka podpora byla ovsem vzdy skutecne naprosto zoufala :-(
Horsi situace nastala od kvetna? cervna?, kdy TELE2 zavedl 196/64 bez limitu za 1.800,- Kc jako odezvu na ADSL. Technici evidentne bud neumi, nebo Breez na 3,5 GHz neumi zvladat dva rezimy (sdilene pasmo a fixni), ale od teto doby z me linky, ktera byla vzdy nekde okolo 384 kbps, se najednou stal neuveritelny srot v rozsahu 64 ÷ 150 kbps a navic ze symetricke linky se stala asymetricka, kdy Upload se pohyboval ve 1/4 rychlosti oproti Downloadu. Skutecne dost neuveritelny des :-(
Tento vikend mne slavne TELE2 definitivne dorazilo odpornym nebranim telefonu a zatloukanim s upgrade udajne jejich systemu, kdy vsichni vime, ze to byl problem Cisco a jeho IOS, ktery opraveny ovsem byl k dispozici jiz od stredy minuleho tydne a kdy mohli v pohode avizovat vypadek predem. Vcera jsem jim vypovedel smlouvu. Hlavni duvod pro mne byl jejich odporny pristup zakaznicke podpory. Tu technickou cast bych jim odpustil, oni by se to behem mesice naucili. Tak tomu take bylo prvni dva mesice, kdyz u nas zacinali a pak to bylo fakt suprovy a az do toho letosniho kvetna? cervna? Jsou to matlalove, dost a hloupe si to podelali.
Docela by mě zajímalo jak tu omluvu rozesílali, email nebo pošta? Mě tedy zatím nic nepřišlo. :-)
Jinak až na tento případ jsme v celku s jejich službami spokojen. Tedy až na tu jejich zákaznickou podporu.
Me to spadlo tu sobotu rano (v 6.00 uz to neslo). V pondeli rano jsem se dovolal asi na 10 pokus (hurá) na technickou podporu - nasel jsem si jine cislo nez 844-bla-bla. Pani mi sdelila to same, ze "nevdedi, kdy to spravi..." a nic vic. Problem nedostatečné technické podpory je OBROVSKÝ. Tak velký poskytovatel by měl být schopen zabezpečit člověk i přes víkend.
Máme s Tele2 opravdu ty nejhorší zkušenosti !!! a nejsme sami. Jejich špatné ovšem levné služby využíváme cca. 2 roky někdy s menšími někdy však s většími výpadky. Kdyby jsme měli v naší lokalitě jinou možnost levného bezdrát. připojení tak už jsme dávno někde jinde.
Zákaznické centrum - hrůza děs, technická úroveň operátorů nulová !
Ty problemy s konektivitou ma Tele2 uz delsi dobu.
Jeste to vanoc to fungovalo docela dobre, ale pote co
presli od GTS na vlastni linky do svedska je to slabsi.
Zhruba kazdy druhy vikend v mesici maji nekolikahodinovy vypadek. Asi meni konfiguraci smerovacu.
Jen tak pro zajimavost traceroute mezi dvema baraky
v Brne, ktere jsou nadohled vypada asi takto:
3 routfw.net.vutbr.cz (147.229.254.134) 0.921 ms 0.901 ms 0.864 ms
4 r43-bm.cesnet.cz (147.229.253.161) 1.091 ms 1.050 ms 1.234 ms
5 r85-oc48-r41.cesnet.cz (195.113.156.158) 67.543 ms 4.652 ms 4.524 ms
6 r41prg-pos13-0-stm16.cesnet.cz (195.113.156.110) 4.554 ms 4.679 ms 80.939 ms
7 prag-b1-pos4-0.telia.net (213.248.77.117) 5.199 ms 5.369 ms 4.954 ms
8 hbg-bb2-pos1-3-2.telia.net (213.248.64.185) 79.013 ms 32.273 ms 32.184 ms
9 s-bb2-pos1-1-0.telia.net (213.248.64.97) 79.167 ms 44.803 ms 44.031 ms
10 s-b3-pos4-0.telia.net (213.248.66.10) 75.702 ms 41.643 ms 44.190 ms
11 sl-gw10-sto-5-1.sprintlink.net (213.206.131.33) 84.276 ms 60.149 ms 56.716 ms
12 sle-tele2-1-0.sprintlink.net (80.77.97.22) 81.867 ms 65.211 ms 63.039 ms
13 lim1-core.pos3-0.swip.net (130.244.193.1) 77.766 ms 56.298 ms 56.051 ms
14 fra2-core.pos2-0.swip.net (130.244.193.202) 85.229 ms 79.470 ms 88.930 ms
15 fra1-core.fasteth0-0.swip.net (130.244.193.250) 256.904 ms 265.047 ms 243.924 ms
16 pra1-core.hssi2-0.swip.net (130.244.193.230) 91.590 ms 50.191 ms 50.347 ms
17 d213-102-32-126.cust.tele2.cz (213.102.32.126) 96.094 ms 50.580 ms 50.631 ms
18 s064-n254.tele2.cz (213.246.64.254) 92.230 ms 71.493 ms 65.407 ms