Docela by mě zajímalo jak tu omluvu rozesílali, email nebo pošta? Mě tedy zatím nic nepřišlo. :-)
Jinak až na tento případ jsme v celku s jejich službami spokojen. Tedy až na tu jejich zákaznickou podporu.
Hehe tak to je fakt dobrý, já si nestěžoval, protože jsem brzy zjistil že to je v celé ČR a navíc nebylo ani komu. A psát rozhořčené emaily se mi nechtělo. Koukám ale že jsem měl :-) Asi mají pocit že si výpadku všimli jen lidé co si stěžovali !!!!!!
Taky nejsem moc natura na buzerovani, ale poslednich cca 7 let ukazuje, ze to je nutne se ozyvat, buzerovat a pripadne kazdeho poslat treba i do prdele. Jinak to proste bohuzel nefunguje :-(
Omluvu posilali vsem. Mne neuctovali demontazni poplatek po mem vypovezeni smlouvy. Stejne by ale nemohli, protoze v moji smlouve pred 2 roky zadny takovy polatek nebyl stanoven.