Taky je zajímavé se zamyslet nad tím, že to do prosince fungovalo a 1) O2 bylo spokojeno, 2) Aspekt se na tom spokojeně uživil, 3) klienti byli spokojení. Pak je vidět, jak nás operátoři ždímají, když přeprodejce má určitý zisk a ještě dostane koncový zákazník lepší cenu než u mateřské firmy...
Pokud se nemýlím, tak lidé pod aspektem sice nebyli zaměstnanci, ale měli nějaký vztah letadlovitého typu. Celé pozadí neznám, ale z toho co jsem četl bylo O2 nadšené že má takového zákazníka s tolika čísly, přestože věděli o co jde a najednou, když chtěl Aspekt migrovat začal Aspekt porušovat smluvní podmínky?!?
To se pletes, ja tu pred sebou trebas mam smlouvu s operatorem, ktera mi defakto presne totez provozovat primo umoznuje. Operator se pri jejim uzavirani dusoval, ze je mu vlasne uplne jedno, komu budou cisla poskytnuta, jediny co chtel bylo, aby to mesicne hodilo nejakou castku, a ve finale ani ta neni ve smlouve.
Kdyz zavolam operatorovi ze chci dalsich 100 simek ... tak mi je za hodinu doruci kuryr.
Jinak receno, ty vis leda prdlajs o tom, co maj ty tzv "sedivky" ve smlouvach s operatorem. Navic je jeho problem, ze neumi zakaznikum nabidnout lepsi podminky. Z hlediska legislativy pak jde jednoduse o preprodej sluzby jako kazdej jinej.
Pokud vím, tak podle očekávání zůstali ve vakuu.
Chtěli-li si zachovat původní číslo, museli akceptovat jednotnou nabídku o2 a přejít za předem daných podmínek k nějakému jejich virtuálovi.
Pokud na číslo rezignovali, Aspekt jim tuším nabídl přechod ke Klokanmobil (virtuál VF).
No a nebo si mohli jít kam chtěli...
no ale jakým způsobem.. je třeba si uvědomit, že "šedivky" se pohybují na hraně zákona a jejich chování je de facto podvodem na operátorovi - šedivka podvodně hlásí operátorovi vlastní klienty jako své, tj. firemní, zaměstnance, přičemž mezi nimi (šedivkou a jejími klienty) neexistuje žádný pracovně-právní vztah a pokud snad ano (jako že by klienti podepisovali pracovní smlouvu), tak byl víceméně fiktivní..
to, že je operátor toleroval, protože byli v jeho síti a ne v síti konkurence je jiná věc..
pokud se na to koukneme z pohledu cen, tak operátoři soukromé osoby ždímali jen co to šlo, ale doba se mění a dneska (po nástupu virtuálů) už jsou poměry úplně jiné a nějaká existence šedivek už taky není moc smysluplná