Moje babicka se prestehovala z bytu s telefonem do bytu bez telefonu. Pouziva uz jen mobil, takze je ji to jedno. Segra se prestehovala z bytu bez telefonu do bytu s telefonem a zrusila ho. A my ted mame ten super tarif zdarma, jediny od O2 ktery je skutecne pouzitelny - ten jak pouze prijima hovory.
Bohužel mám s ČT několik a ne právě dobrých zkušeností a tak k jejich indi-vindy nabídkám žádnou důvěru. Jedno pořekadlo praví: "Nikdo vám nemůže dát víc, než my vám můžeme slíbit!"
Je docela možné, že jedno oddělení Vám slíbí modré z nebe a jiné oddělení to pak založí někam do šuplíku, nebo to přímo zamítne no a nebo vše slíbí, potvrdí a na změny pak budete čekat do soudného dne.
... tak je hodně rychle prodám. Zajímalo by mě kolik asi zákazníku ČT/O2 za poslední rok opravdu zrušilo svou pevnou linku. Podle soukromého infa z ČT to bylo cca milion stanic. Pokud počítáme platbu průměrně 400 Kč/měsíc, má telekomunista výpadek v tržbách cca 4,8 miliardy za rok.
Ve svém okolí neznám nikoho, kdo by si v poslední době nechal zavést pevnou linku od O2, zato znám celou řadu těch co ji zrušili/právě ruší.
Rovněž jsem dal probublaným zlodějům vale. A to jak výpovědí pevné linky, tak i přenesením čísla od Eurotelu ke konkurenci. Zajímavé je, že po podání výpovědí začali operátoři O2 hýřit aktivitou i nápady a nabízeli všechno možné - úpravu paušálu, individuální tarif a cca týden před vypojením čísla i provoz pevné bez paušálu.
A do dnes mi na mobilní číslo chdí nabídky od "operátora" O2 ;-)))
akcie o2, nejlepe par lotu, bych z ciste obchodniho hlediska spis radil nakoupit, milej pane , protoze je sice po divi, ale do konce roku na nich pravdepodobne lze vydelat slusny prachy
No já právě váhám s přenosem pevné linky k VoIP kvůli vysoké ceně (vysoké na to, že to VoIP nemám ani půl roku a pořád to beru jako experiment o kterém nevím jestli se to zítra nějak nezhorší). Tak si říkám, že bych zkusil zariskovat a podat žádost o přenos, ať se modří prdi ukáží co nabídnou zbloudilé ovečce :-))
A má to vůbec smysl? Nedávno jsme s voláním ven přešli na VoIP a nějak jsme se s převodem linek netrápili.
Důležitým zákazníkům oznámíme nová čísla sami, ostatní si je zjistí třeba na webu...
Babička to číslo používá. A není schopna jeho případnou změnu sdělit mnoha lidem, kteří ji na to číslo čas od času kontaktují, protože to číslo s ní mají spojeno už 30 let (pokud nepočítám dohledatelnou změnu při přečíslování).
Naúčtují vám 3.000 Kč za přenesení čísla. Já už jejich dealery vyhazuji rovnou. (Naposledy minulý týden).
,,Dobrý den, co si přejete?"
,,Dobrý den, máte pevnou linku"?
,,Už šest let ne a vůbec se mi po ní nestýská"
,,Ale my teď máme..."
,,Sbohem!"