souhlasím, nechápu některý lidi. jako slušnosti vás asi nikdo neučil. Když nemám zájem tak prostě řeknu slušně ne a nebudu někomu nadávat. Si myslítě že operátoři vám volají schválně nebo že k vám posílaji dealery jenom proto aby vás naštvali?
Budování nové infrastruktury se nedělá takto formou záloh. Ale vytipuje se lokalita vhodná k vybudování nové infrastruktury a tam se prostě síť rozvede na náklady TO2.
Vytipování lokality se provádí podle řady faktorů a vše je podložené výzkumy, odbornými posudky atd.
rozdil mezi digitv a o2tv je predevsim v kvalite obrazu, nekdo si holt za lepsi obraz zaplati, tak co?
ostatne nechapu tyhlety vase zavistivy kecy - tak ma o2 zakazniky, kteri vyuzivaji jeho adsl za drahy penize? No a co, ze vy mate 30mbit linku za polovinu? koho to zajima?:)... at si kazdy poridi co chce a necpe to ostatnim lidem..
diskuze tu docela upada..asi se sem natahli experti z novinek apod:(
to je sice pravda (je to muj obor vzdelani), ale obcas by podle me prospelo veci, kdyby si na O2 nekdo vzal "na paskal" vesnici posbiral tam zalohy na linku a az tech zaloh posbira dost, tak zacit s realizaci nebo zalohu vratit - stejnym zpusobem se stavej domy, taky se vysbiraj zalohy a pak se zacne stavet.
Polopate pokud to co tvrdi kolega vyse by byla pravda a O2 si nasbira 500 zaloh (cili tam je v planu 500ks ADSL linek (nebo O2 TV) a k tomu telefon - samotnej telefon si dneska tezko nekdo zridi a samotne ADSL zridit nejde). Tak proc by to bylo nerealizovatelny?
Lokalitu neznám, ale pokud je to technicky neřešitelné, tak je to technicky neřešitelné.
Digitální rozvody NEJSOU KANALIZACE, aby stačilo kdekoli si usmyslíte udělat odbočku a připojit se prostě tak, že se někde vykope díra do země (nakonec ono to takto nejde ani u té kanalizace :-)) Je k tomu potřeba ústředna, na ústředně DSLam a to musí mít nějaké parametry - pokud nejsou, musel by si pan soused platit nejen přípojku, ale vybudování ústředny, k tomu příslušná povolení + pozemky + její údržbu. Což je cca pár milionů korun a protože se předpokládá, že žádný zákazník by to ochoten zainvestovat nebyl, tak se napíše "technicky nerealizovatelné".
Clovece Vy jste spadl z Marzu, na hrane pozemku vede kabel vodoprdu pro vesnici a skoro kazdy druhy je na kabelu odstaven a majitel sousedniho pozemku byl ochoten si vykopat sam pripojku, kabel zaplatit a i zaplatit , poridit si AzDSL nejvyssi tarif vcetne IPTv a technicky neresitelne.
Bezte si ty kecy prodavat nekde jinde.
Já bych se v podstatě podepsal pod to, nač tak mile reagujete. O2 je pořád PT (Společnost Proti Telefonování). Nulová kompetentnost a znalosti lidí na "infolince", nulová ochota v prodejnách (heslo "to my tady nemůžeme") a podobně. Jsem rád, že net mám za polovic, s více než dostačující rychlostí, a bez vodního prdu. A ani ke mně ta banda nesmí strčit frňák.
Mimochodem, je vidět, že stále přetrvává i ta pověstná arogance, kterou jste tak krásně a bez skrupulí předvedl. Chápejte, jsou firmy, kterým i malý zákazník stojí za to...
Ne jen pripojeni, ale i TV za 650,- korun je nejak moc ne? Asi tu nabidku tvorili kdyz jeste UPC stalo pres 700 a nebylo tady DigiTV nebo Skylink a jine.
U O2 pracuji, takže bych o tom něco vědět mohl. Navíc mám od nich sám v podstatě veškeré služby.
Na linku jste čekal 30 let? :-)) A to bylo před nebo po internaci na psychiatrii? :-DDD
30 let se na linku nečekalo ani za hluboké totality :-)
Jinak na zřízení linky se dnes čeká cca 14dnů, pokud není technický problém (jako že je dům samota 2 km daleko od nejbližší civilizace nebo že je to naopak historická budova a každá skobička musí mít povolení).
Nejrychleji jsem zákazníkovi dokázal zařídit instalaci linky už za 16 hodin!! Objednal ji u mne v 18hod a další den v 10h ráno už měl linku funčkní.
Každopádně nechápu Vaše přesvědčení, že operátor o takové zákazníky stojí - zákazníky, kteří se chovají takto agresivně a vulgárně celkem běžně posílám pryč, že už na ně čekají s otevřenou náručí jinde :-)
"PŘEKVAPIVĚ" ANI TAK SKORO NIKDY Z NICH NEPODÁ VÝPOVĚĎ :-DDD
Jelikož jsem pracoval u T-Mobile, Vodafonu a nyní O2 můžu s klidným srdcem prohlásit, že žádný z těchto operátorů o podobný segment zákazníků nemá zájem, protože:
1) Zisk je z nich minimální
2) Náklady za péči (vyřizování korespondence a hovorů, návštěv ZP, které patří spíš k odbornému lékaři - psychiatrovi) převyšují zisk ze zákazníka.
Pro operátora to přináší ztrátu, pokud není masochista je lepší se takových zákazníků zbavit... Bohužel to mnohdy nejde :-(
Od žlutého smradu si již nikdy nenechám nic líbit, 30 let jsme čekali na zavedení pevné linky a jakmile se nám ozvali začali nám nabízet předraženou ISDN linku s vyšší rychlosti na internet. Jenže to jsme si neuvědomili, že bychom museli platit 30 tisíc korun za instalaci NT zařízení. Když jsme požadovali normální analfabetickou linku, řekli nám, že musíme mít jedině ISDN, protože ústředny proběhli digidebilizací tedy z původních analfabetických ústředen se udělali ústředy digidebilní.
Pak nás otravoval nějaký dealer,který kdysi dělal u jedný americký firmy Herba**** a pak přišel jako zástupce žlutého smradu, nabízel nám nějaký mobilní IQ tarify ale naštěstí jsme jeho nabídku přebili proplachem studené vody :-))
Jestli se ještě dnes odváží vstoupit do našich dveří nějaký magor od žlutého smradu, tak ho čeká čunkovačka.