A to jste ještě zapomněl napsat, že u nastavování O2 televize není možné zrušit balíčky. Máme třeba balíček filmových kanálů a chtěl jsem je po více jak roce zrušit. To nejde. Nové se aktivovat můžu ale zrušení opět jenom přes jejich tel. linku. Takhle si samoobsluhu nepředstavuji.
tak jsem se podíval a jediné co si mohu sám obsloužit je aktivace elektronického vyučtovaní. Jinak tam snad nic jiného nejde.
V sekci moje sluzby u tarifu vidím všechno co si lze nastavit na telefonu (přesměrování, hlasová schránka apod)
vyučtování a platby, kde za kombinaci papírové a elektronické cesty se platí, proč?
v nastavení účtu lze měnit jen email a kontaktní telefon. Email se na nic jiného než na elektronické vyúčtování nehodí.
Čekal bych výpis z účtu, přehledy, možnost změn tarifů apod. Takže podtrženo sečteno za mě pridaná hodnota nula, škoda.
No je fakt, že by si to už mohli dát dokupy, aktivace roamingu přes samoobsluhu byla fakt zábava a začlo to fungovat až potom, co jsem se ve vší slušnosti zeptal, co je rychlejší, jestli hodit do obálky simku od T-Mobile a poslat to sestře do Itálie, nebo aktivace roamingu od nich... :-D