No je fakt, že by si to už mohli dát dokupy, aktivace roamingu přes samoobsluhu byla fakt zábava a začlo to fungovat až potom, co jsem se ve vší slušnosti zeptal, co je rychlejší, jestli hodit do obálky simku od T-Mobile a poslat to sestře do Itálie, nebo aktivace roamingu od nich... :-D
tak jsem se podíval a jediné co si mohu sám obsloužit je aktivace elektronického vyučtovaní. Jinak tam snad nic jiného nejde.
V sekci moje sluzby u tarifu vidím všechno co si lze nastavit na telefonu (přesměrování, hlasová schránka apod)
vyučtování a platby, kde za kombinaci papírové a elektronické cesty se platí, proč?
v nastavení účtu lze měnit jen email a kontaktní telefon. Email se na nic jiného než na elektronické vyúčtování nehodí.
Čekal bych výpis z účtu, přehledy, možnost změn tarifů apod. Takže podtrženo sečteno za mě pridaná hodnota nula, škoda.
A to jste ještě zapomněl napsat, že u nastavování O2 televize není možné zrušit balíčky. Máme třeba balíček filmových kanálů a chtěl jsem je po více jak roce zrušit. To nejde. Nové se aktivovat můžu ale zrušení opět jenom přes jejich tel. linku. Takhle si samoobsluhu nepředstavuji.