To je to připojení, které mi jede v Praze rychlostí kolem 500-1000kbit 4-5 dnů v týdnu a zbylé 2-3 dny to šlape 10kbit/s, takže je absolutně nepoužitelné. Je to to připojení, u kterého po zavolání s reklamací na cc TO2 se dostanu max. k tomu, že mi připojení zrestartujou a když to jako vždy nepomůže, přislíbějí prošetření. Pak už se nic nestane a ani se nikdo neozve zpátky. Je to to připojení, co mi TO2 dávala se slevou jako náhradu za ADSL, které v mojí lokalitě není dostupné, i když jednou za čas ADSL dostanu nabídku do schránky, nebo telefonicky. Je to to připojení, které jsem dostal s fup 10gb, ale po 2gb mi přišla pěd koncem měsíce sms, že mne zařízli. Reklamaci neuznali ani při několikerém volání na cc a pomohlo az vyhrožování odpojením. Je to připojení, u ktrerého jsem tohle všechno zažil za necelé 2 měsíce užívání. Já vím, pláču na špatném hrobě...