Tak ještě jednou:
"O2 sice nemá samoobsluhu a podobné služby, jelikož je převod zákazníků na tyto služby velmi technicky náročné. Proto vytvořit tuto službu trvá u O2 déle, ale zato si myslím, že bude fungovat. Elektronické vyúčtování mi taky zatím funguje v naprostém pořádku. Takže vše je lepší pomaleji bez výpadků než naopak, jako u Vodafone."
"Evidentně to trvá déle. Už přes 14 let."
Teď jste do diskuze, ve které nebyla o mobilním připojení ani zmínka, vstoupil s tímto příspěvkem:
"Vy jste mel mobilni internet v roce 1997? Zajimave ..."
Na nesmyslnost požadavku >mobilního< internetu (k provozu samoobsluhy) jsem reagoval následovně:
"Ono se jde do Vodafone Samoobsluhy přihlásit jen přes mobilní připojení? Že jsem si nějak nevšiml."
Na což jste reagoval dotazem na rok 1997, na který jsem ale mohl odpovědět třeba tisíc let př. n. l. a odpověď by byla stejně správná, neb tu o rok nikdy nešlo.
Mozna bude, pro nektere mene pozorne, dobre znovu ocitovat prispevek, na ktery jsem reagoval:
"Evidentně to trvá déle. Už přes 14 let."
Nejak mi nedochazi, proc mne okrikujete kvuli roku 1997, coz je prave pred 14 lety ... Ze by se nekomu nechtelo priznat, ze Vodafone u nas pred 14 lety nemel ani *****? A ze v te dobe byl internet jeste v plenkach, resp. obchodnici zacinali objevovat, ze nejaky internet vubec existuje.
Ja si tu dobu kupodivu jeste pamatuji
O2 sice nemá samoobsluhu a podobné služby, jelikož je převod zákazníků na tyto služby velmi technicky náročné. Proto vytvořit tuto službu trvá u O2 déle, ale zato si myslím, že bude fungovat. Elektronické vyúčtování mi taky zatím funguje v naprostém pořádku. Takže vše je lepší pomaleji bez výpadků než naopak, jako u Vodafone.
Já začal mít s Vodafone problémy, když se začali šťourat ve své samoobsluze. Polovinu věcí nešlo udělat bez komunikace s "operátorem", kterému se nedá mimochodem jen tak dovolat, nějaké vnitřní chyby systému. Zajímavé že u každého čísla jiné (měl jsem více SIM).
A vytahujte SIM z datového zařízení strčte ji do telefonu a řešte problém...
U O2 nejde snadno nastavit vůbec nic a v danou chvíli to bylo proto jednodušší. Zvrácené že?!
**
Poznámky:
- Co mi na všech operátorech vadí, je že nemohu použít kód z dobíjecího kuponu a dobít předplácený telefonní účet prostřednictvím SMS. To tučné je podnět operátorům.
- Vypadla nám možnost dobíjet přes Sazku. Lze použít terminály Tipsportu.
- Dobít cizí telefonní účet namísto svého, v rámci Telefonica O2, lze i přes přes příkaz *102*XXXXXXXXXXXXXX*606123456#
Já v roce 2001 po 4 letech utekl od O2 (tehdá Eurotelu) k Vodafone (tehdá Oskarovi). Bohužel poslední dobou se Vf taky zhoršuje, samoobsluha věčně nefunguje, změny, které byly dřív na 5 minut trvají 5 dní.
Minulý měsíc jsem na infolince vydržel 28 minut té stupidní muziky, než se mi ozval šmoula, kterého jsem se zeptal, co mi nabídnou, abych neodešel. Po minutě se ozval další šmoula, tomu jsem předestřel konkurenční nabídku, za 5 minut volal zpátky a spočítal mi výhodnou nabídku, které byla asi o 30 Kč/měsíc levnější než to, co jsem měl dosud. To mě upřímně rozesmálo a řekl jsem, že jakmile zavěsím, žádám o přechod. Najednou to šlo na 50% původní ceny. Na rok. Příští květen uvidím...
Zajímavý je, že na datech zmetci nesleví :-/
Já jsem byl s Vodafone asi rok spokojený. Jenže pak se tam muselo něco stát - sjednocování systémů, odchod lící, co měli alespoň půlku mozku, redukce callcentra. Je to fakt na smyčku. Od konce ledna mi převáděli jedno telefonní číslo pod jiný zákaznický účet... Po několika urgencích a ověřeních (vždycky mi slíbili, že zavolají zpátky, což se niky nestalo) mi minulý měsíc oznámili, že se jim ten účet zablokoval a neumí s tím nic udělat. Takže teď si na tom čísle už ani nezměním nic, co se týká sítě (např. upozornění na čekající hovor)....
A ze všeho nejlepší je ta plechová huba, co říká: "Vážený zákazníku, teď ti máme speciální zprávu, která je určená jenom pro vás... Všichni naši operátoři vyřizují požadavky zákazníků, kteří se dovolali před vámi... Toto byla byla speciální zpráva jenom pro vás, chcete-li hovořit s operátorem stiskněte 0... Chcete-li opravdu hovořit s naším operátorem, stiskněte 2"....
Kde navíc 02 připomíná O2, takže co mi tím asi naznačují... :-) Děkuji, odcházím.
Ztratilo se pokrytí (doslova zedne na den, takže jsme čísla převedli k T-mobilu. Bude nás to sice stát o stovku ročně víc, ale aspoň budeme na chatě dosažitelní. S Telekomikou je lepší si nic nezačínat; platí, že intenzita marketingu je nepřímo úměrná kvalitě a ceně služeb a vyznat se v jejich nabídkách je těžký oříšek i pro znalce.
měl jsem do teď asi 10 let eurotel - O2. před 2 měsící přešel na vodafone, že mi nabídli lepší nabídku a služby zákazníkům jsou hrozný. začalo to tím, že mě přihlásili asi o měsíc později protože jim nešla registrace nových zákazníků. na jejich linku se nedá dovolat, vždy všichni pracovnící obsazení, musejí mít snad jediného na celou rebubliku. u O2 jsem se dovolal vždy. dále, nastavil jsem si inkaso na samoobsluze i povoleni na uctu, ale misto toho aby si strhli prachy, tak začali posílat výhružené sms že mě odříznou. jelikož se jim nedá dovolat, šel jsem na pobočku. tam jsem si vystál 20 minut frontu a potom mi paní řekla, že jim padá a nefunguje síť a nemůže to tudíž vyřešit. dál jsem na samooblusluze nastavil "účtování po svém" a to už nezaktivovali vůbec. kdybych tohle věděl dřív.